Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 05 Geg 2024 10:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Vas 2010 22:35 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Sarkozis pradėjo šlovinti „metisų Prancūziją“


http://www.patriotai.lt/straipsnis/sark ... ment-12658

šešt., 2010-02-13 15:46

     Neseniai kalbėdamas Paleso Politechnikos mokykloje Prancūzijos prezidentas Nikolia Sarkozy pranešė apie savo planus ryžtingai įgyvendinti įvairovės ir maišymosi programą, prancūziškai pavadintą „métissage“ (Šis žodis prancūziškai reiškia biologinį skirtingų rūšių kryžminimą ir skirtingų rasių žmonių maišymąsi, gali reikšti ir kultūrų maišymąsi - vert. past.). Programa siekiama tautinėms mažumoms suteikti pirmenybę įsidarbinant, o to nesilaikantiems darbdaviams grėstų teisinis persekiojimas.

    Sarkozy tiesiai šviesiai pasakė, kad prancūzai privalo pasikeisti, ir pridėjo, kad nenoras sudaryti tarprasines santuokas kelia pavojų Prancūzijos išlikimui: „Tai ne pasirinkimas. Tai pareiga. Tai privaloma. Jei taip nepadarysime, susidursime su rimtomis problemomis. Mes turime pasikeisti ir pasikeisime. Ponai ir ponios, jei respublikos valios jėga nenorės veikti, respublika privalės veikti prievarta.“ Savo kalboje Prancūzijos prezidentas pareiškė, kad Prancūzija visada buvo „maišyta“, todėl vykdydama tokią politiką ji tik liks ištikima savo istorijai.

    Sarkozy suliejo dvi skirtingas sąvokas: pirmenybės teikimą darbo ieškantiems tautinių mažumų atstovams ir prancūzų tautos rasinio maišymosi būtinybę.

    Dvi visiškai skirtingos sąvokos, bet Sarkozy galvoje jos neatskiriamos. Pernai gruodžio mėnesį jis paskyrė turtingą Alžyre gimusį verslininką ir prisiekusį multikultūrinės įvairovės šalininką Jazidą Sabegą Įvairovės ir lygių galimybių komisaru. Jo darbas ir bus įgyvendinti šią vyriausybės programą.

     Plačiai žinoma, kad Prancūzijoje tautinės sudėties statistikos rinkimas uždraustas įstatymu. Todėl norėdamas, nustatyti kiek tautinių mažumų bus įdarbinta bet kurioje įmonėje, Sabegas naudos kitokias priemones, tai yra aprašyta LeFigaro straipsnyje:

     „Neseniai paskirto įvairovės ir lygių galimybių komisaro Jazido Sabego prioritetas yra politinė mažumų reprezentacija, t.y. jų skaičius politikoje. Po kelių dienų jis susitiks su parlamento nariais ir politinių partijų lyderiais, kaip pats sako, „išklausyti, kokias priemones jie siūlo įvairovei didinti ir stiklinėms luboms tautinėms mažumoms [Prancūzijos politikoje] sudaužyti“. Jis taip pat iš karto įspėjo, jog pasiūlys „normatyvines priemones“. Priešingu atveju susitarimai būtų beverčiai.“

     „Normatyvinės“ priemonės reiškia, kad visi turės paklusti tokiems patiems kriterijams.

     „Siekdamas paspartinti procesą, komisaras remsis nauju tyrimu, kuris nustatys mažumų skaičių politiniame gyvenime. Verslininkų institutas „Montaigne“ trečiadienį publikavo straipsnį, kuriame vertinama Prancūzijos parlamento ir dešimties didžiausių miestų tautinė sudėtis naudojant naują metodą: nuotraukas. Vienas šio instituto šulų, Jazidas Sabegas, entuziastingai vertina šį metodą: „Tai įdomi galimybė susidoroti su esmine rasinės diskriminacijos problema. Aš asmeniškai remiu šią įmonių vertinimo pagal bendras darbuotojų nuotraukas idėja.“ Jis pasiūlė, kad didžiosios įmonės pateiktų tokias nuotraukas kaip būdą įvertinti, kiek matoma mažumų atstovų, siekiant plėtoti įvairovę.“

     Straipsnyje toliau rašoma, kaip sociologas Erikas Keslasi pabandė pasinaudoti nuotraukomis ir nustatyti mažumų dalį Prancūzijos valstybės tarnyboje. Parlamento Bendruomenių rūmuose tebuvo trys mažumų deputatai, tuo tarpu Senate buvo keturi. Tuo pačiu būdu buvo nustatyta, kad Paryžiuje daugiausia išrinktų mažumų atstovų (17%), po jo eina Strasbūras (13.84%), Montpeljė ir Lilis (11%), Tūlūza (10%) ir Lionas (8%). Mažumų kiekis Marselio ir Nicos savivaldybėse buvo nežymus, o Bordo jų nebuvo išvis.

    Anot Keslasi, norint atnaujinti politikų korpusą, reikia kitų, geresnių metodų, tokių kaip draudimas vienam politikui užimti kelis postus ir tiesioginių rinkimų įvedimas.

    „Tačiau tai užtruks“, pastebi Sabegas, „Juk mažumų kandidatai negali būti išrinkti, jei jie nėra žinomi visuomenėje ir neturi savo pasiekimų istorijos“. Taigi naujojo komisaro užduotis bus balansuoti tarp mažumų atstovų reklamos siekiant padėti jų politinėje karjeroje ir nemalonaus užsiėmimo skaičiuojant mažumų atstovus nuotraukose pagal jų veido bruožus.

     Tuo tarpu imigracijos ministras Erikas Besonas į nuotraukų naudojimą žiūri skeptiškai: „Mums reikia sukurti patikimesnius metodus, atitinkančius mūsų tradicijas, neskirstant žmonių pagal jų rasę, tautybę ar tikėjimą... Tai sudėtinga... Aš nenoriu kritikuoti tų, kas išbando naujus eksperimentinius metodus ir ruošiuosi dirbti ranka į ranką su Jazidu Sabegu.“

     O kol jie ieško tobulo būdo padidinti mažumų dalį, Integracijos tarybos pasiūlyta sistema šiuo metu atrodo efektyviausia: naudojama kompiuterinė programa, kuri, lygindama vardus ir pavardes, kurie Prancūzijoje buvo paplitę dar XIX a. pabaigoje, ir tuos, kurie pasirodė neseniai, gali nustatyti asmenis, kilusius iš Šiaurės ir pusiaujo Afrikos, Europos ir kitų žemynų. Ši programa parodė, kad iš 35 000 išrinktų valdininkų miestuose, turinčiuose daugiau kaip 9000 gyventojų, mažumų buvo 6.68%. Nedidelis, tačiau augantis nuo 2001 m. metų skaičius. Taip pat pastebimas skirtumas tarp Rytų ir Vakarų Prancūzijos, jis atspindi imigracijos bangas.

    Integracijos taryba buvo įkurta 1989 m. Tai vyriausybinė mažumų integraciją tyrinėjanti agentūra, sudaryta iš 20 narių.
Apie Sabego asmenybę galima pasiskaityti daugiau Business Week 2005m. straipsnyje (anglų kalba)
http://www.businessweek.com/magazine/co ... _mz054.htm

    Vienas jo tikslų yra indokrinuoti multikultūrišką įvairovę dar mokyklose:

     „Tai turėtų tapti nacionalinės švietimo sistemos tikslu. (...) Neįmanoma mokyklose sukurti įvairovės, kol į vyresnes klases geruose rajonuose be jokių apribojimų nebus priimami mokiniai iš problemiškų, kitataučių getuose įsikūrusių mokyklų. (...) Aš pats jaučiuosi esąs kartu ir prancūzas Prancūzijos pilietis, ir arabas-berberas. Kalbu arabiškai ir esu musulmonas. Kartoju, aš esu prancūzas ir nė už ką neatsisakysiu nė vienos savo tapatybės dalies.“

Pagal brusselsjournal.com ir galliawatch.blogspot.com

Komentarai Patriotai.lt
http://www.patriotai.lt/straipsnis/sark ... ment-12658

M.B.
šešt., 2010-02-13 20:52


"Aš pats jaučiuosi esąs kartu ir prancūzas Prancūzijos pilietis, ir arabas-berberas. Kalbu arabiškai ir esu musulmonas. Kartoju, aš esu prancūzas ir nė už ką neatsisakysiu nė vienos savo tapatybės dalies."

     Prieštarauja patys sau... aiškina apie kažkokias savo tapatybes, apie "nė už ką neatsisakysiu nė vienos savo tapatybės dalies" , bet kartu ir naikina jas, blogiausia ne tik savo, bet per prievartą ir kitų...

   Ir šiaip, man tai vienas kraupesnių straipsnių....

Straipsnis gasdina. Nz kas
sekm., 2010-02-14 01:37


      Straipsnis gasdina. Nz kas sukasi prancuzu galvose, nelabai tikiu, kad jiems Prancuzija tapo agonija, tad jie turbut turi kazkokia tai naujosios Prancuzijos vizija, taciau jeigu jie susimaus, tai rimtai bus 'rivers of blood'. Negrai dar ne tokie gresmingi (nes, nepaisant kieto ivazdzio, is tiksuju yra tik ciabuviai), bet arabai, musulmonai tai tikrai man kelia baime.

      Sarkozy minejo, kad valstybe privers?

      Mulkis - prievarta kaip tik sukels pasipriesinima ir tuomet tokie dalykai kaip is Vokietijos kiles politinis korektiskumas, bus prikalti prie kryziaus, kaip totalitarizmas.

     Islamas yra stubura ir savo nuomone turintis dalykas. Europa, Europos dvasia ir Islamas yra nesuderinami, vienas kitam priestaraujantys, taigi, vienas kita naikinantys is prigimties. Tad pasakymas, kad 'as esu europietis ir musulmonas viename' yra sizofreniskas.

     Muslimai zino kaip isgydyti sia liga (gana paprastai: kafyrus ispjauti kaip avis), bet europieciai - nezino. Krikscionybe ir nacionalizmas yra atgyvene dalykai, kurie gali buti per silpni atsilaikyti pries tuos naujus ir energingus dalykus, kylancius is treciojo pasaulio ir saukiancius naujos eros atejima.

     Tad as manau, kad mums, europieciams (europieciu tarpusavio pjautnes yra idiotiskas dalykas, nes mes visi vis tiek esame 'spirti is to paties kelmo'. Tad kam kariaut pries savo gimines? ) butina sukurti kazka nauja. Tai didziulis issukis, tai tikras zmogaus stiprybes isbandymas.

cha !
sekm., 2010-02-14 08:12


     taip prancuzams ir reikia. Kazkodel nesinori reiksti jiems uzuojautos. O tai, kas ivyko UK, Fr ir Vokietijoje - gera pamoka mums ir musu politikams - jokios imigracines politikos !!!

Ateitis
sekm., 2010-02-14 08:56


     As jau isivaizduoju XXI a. vid. Europa: Vakaru Europa suskilusi i daugybe mazu miestu-valstybeliu paskendusi karuose su afrikieciais ir azijieciais,

    Rytu Europa paskendusi savo paties kraujyje, nes po ES ir NATO griuties rusai sugalvoja 'gelbet Europos civilizacija' sukuriant Rusijos imperija,

    lenkai kuria Didziaja Lenkija irgi del 'rupinimosi Europa',

    Balkanuose serbai irgi ima 'vienyti europa' atkurdami Joguslavija, tad ir balkanai pasineria savo paties kraujyje,

    taciau viska nutraukia turkai - gaunasi kaip V. Europoj, o Pietu Europa is viso, kalifato dalis, (P. Europos tautos fiziskai isnaikintos, zemes kolonizuotos arabu) su cenutru pvz Dubajuje.

    Visur griuvesiai, kraujo upes, lavonu kruvos, po masiniu naikinimo ginklu panaudojimo ir daugybes genocidu, ligos, badas, uztersta, uznuodyta + nuolatiniai karai.

    Pasaulio civilizacijos centras persikelia i Tolimuosius Rytus. Jeigu Europa nepakyla is griuvesiu, - visam laikui :(

tas
sekm., 2010-02-14 13:08


     tas sarkozy pats zydelis kiles is vengrijos. zmona itale. nieko prancuzisko nerasta. vykdo zydu talmudo nurodimus kur parasyta atseit dievas pazadejo sunaikinti visas tautas kur tik nukeliaus zydai. ta zydai ir daro. veikdami is leto ir nepastebimai, kaip kokios vezio lasteles

Nuomone
sekm., 2010-02-14 16:39


     As nesutinku su jusu antisemitizmu smirdancia nuomone, nes manau, kad su jais turim bendra priesa, taigi musu ir zydu interesai sutampa.

     As matau Izraeli kaip jega priklausancia Vakaru Civilizacijai, esancia fronte, priesakinese linijose, kovojancia su antivakarietiskomis jegos, gresmingiausiomis per visa musu istorija.
 
     Kritus Izraeliui eile ateitu Europai ir visi musulmonisko pasaulio eksapancionistiniai resursai butu sukoncentruoti i Europa. Musu interese yra Izraelio, Vakaru civilazijos dalies, isgyvenimas arabu teritorijoje. Tai pat esu garantuotas, kad ir Europos isgyvenimas yra Izraelio interese.

     Apie sionizma - reikia moketi su juo elgtis ir viskas bus gerai, t.y. jeigu zydai kisa nagus prie musu, tai pasistenkti jiems irodyti, kad tai yra klaida ir is to bus blogiau ne tik mums, bet ir jiems. Lietuviu ir zydu tarpusavio pjautynes yra buka klaida.

Žygeivis - Nuomonei
sekm., 2010-02-14 18:49


     Nepainiok sionizmo (tai yra žydų tautinio nacionalizmo) ir ypač jo "kūrinio" Izraelio Valstybės su žydų migrantais-kolonistais likusiame pasaulyje.

     Sarkozy yra iš Vengrijos kilęs žydas, kuris vietoje to, jog persikeltų į žydų valstybę - Izraelį, Įsitvirtino Prancūzijoje ir dabar labai energingai naikina Prancūzijoje gyvenančias autochtonines tautas, jas maišydamas ir tarpusavyje, ir su visokiais Europos, Afrikos bei Azijos imigrantais.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 14 Vas 2010 23:01 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Prancūzai paklydo tapatybės brūzgynuose


http://www.lrytas.lt/-12661503191265148 ... mpaign=rss

Edita Urmonanitė ("Rytai-Vakarai")
2010-02-14 14:20

    Ką reiškia būti prancūzu? Diskusijas apie nacionalinį tapatumą praėjusių metų spalį pradėjusi ir šią savaitę jas užbaigusi Prancūzijos valdžia ne tik nieko nauja, regis, nesužinojo, bet ir apsijuokė.

    „Metų nesėkmė“, – be ceremonijų valdžios surengtą diskusiją įvertino kairysis savaitraštis „Marianne“.

    „Kalnas pagimdė uodą“, – įtakingame dienraštyje „Le Monde“ ironizavo istorikas Olivier Le Couras Grandmaisonas.

    „Liūdna komedija“, – iniciatyvą per radiją „France Info“ pliekė ir Kairiosios partijos pirmininkas Jeanas Lucas Melenchonas. Jo teigimu, daugelis prancūzų šia diskusija netgi pasišlykštėjo.

    Tačiau ne tik opozicijoje esanti kairė, bet ir dalis politologų bei intelektualų prancūziškumo nagrinėjimuose pirmiausia įžvelgė politinį tikslą.

    Valdančioji dešinė tiesiog siekė pasižvejoti kraštutinės ksenofobinės partijos „Nacionalinis frontas“ rinkėjų balsų. Mat šį pavasarį Prancūzijoje vyks regioniniai rinkimai, o visuomenės nuomonės apklausos pergalę juose pranašauja kairiesiems.

Daug triukšmo dėl nieko?


     Išsiaiškinti, kas yra nacionalinė tapatybė, buvo Prancūzijos imigracijos ir nacionalinio tapatumo ministro Erico Bessono iniciatyva.

     Ją aktyviai parėmė ir prezidentas Nicolas Sarkozy.

     Todėl šalies piliečiai tris mėnesius buvo kviečiami laužyti galvą, ką jiems reiškia būti prancūzu.

     Kokios sudedamosios nacionalinio tapatumo dalys? Kaip daugiakultūrėje visuomenėje geriau sugyventi?

     Potekstė: kaip sėkmingiau į šalies gyvenimą integruoti imigrantus ir jiems padėti tapti „tikrais“ prancūzais?

     Diskusijos siekiai – lyg ir teisingi. Miestuose ir miesteliuose buvo surengta 350 viešų diskusijų.

     Kelių tūkstančių piliečių komentarai atsirado specialiai šiam reikalui įkurtoje interneto svetainėje.

     Kilo daug ginčų, nuskambėjo keletas rasistinių išpuolių, į viešumą prasprūdo ir ministrų nusišnekėjimų.

     Tačiau galiausiai, daugelio apžvalgininkų nuomone, iš viso to triukšmo – visiškai jokios arba beveik jokios naudos.

Ministrai juokavo ir pykosi


     Pasak satyrinio savaitraščio „Le Canard Enchaine“, liūdna nebuvo ir šios savaitės pirmadienį. Tą dieną surengtą pirmajam diskusijų etapui užbaigti skirtą vyriausybės seminarą apžvalgininkai netruko pavadinti diskusijų pakasynomis.

     Ministrai, kuriems visos tos kalbos, atrodo, jau buvo įgrisusios, seminare turėjo pareikšti savo nuomonę apie nacionalinį tapatumą.

     Kultūros ministras Fredericas Mitterrand'as ta proga padeklamavo dviejų senų Maurice'o Chevallier ir Charles'io Trainet dainų tekstus. Kolegos paprašė padainuoti. Tas atsisakė.

     Prie juokelių esą prisidėjo ir biudžeto ministras Ericas Woerthas: „Kai kalbame apie nacionalinį tapatumą, man atrodo, esminis elementas yra nuolatinis mūsų biudžeto deficitas“.

     Bet gerą nuotaiką sugadino valstybės sekretorė miestų reikalams Fadela Amara: „Žmonėms atsibodo policijos kontrolė keturis kartus per dieną vien dėl jų veido spalvos“.

    Vidaus reikalų ministras Brice'as Hortefeux esą pradėjęs ant jos rėkti: „Nėra tokios kontrolės!“

Tikėjosi aukštesnio lygio


    Ilgai tylėjęs už sostinės regiono plėtrą atsakingas valstybės sekretorius Christianas Blancas galiausiai tarė: „Laukiu, kad diskusija pakiltų į aukštesnį intelektualinį lygį“.

     Ir jį pakelti pabandė užsienio reikalų ministras Bernard'as Kouchneras. „Priemiesčiuose skamba repas. Tai graži muzika, kilusi iš Alžyro“.

     „Ne, Bernard'ai, tai ne repas, tai – rai“, – kolegos nusišnekėjimus esą pataisė F.Amara.

     Pasak „Le Canard Enchaine“ šaltinių, nuotaika seminare visiškai subjuro.

     Ypač tuomet, kai žemės ūkio ministras Bruno Le Maire'as sukritikavo patį Imigracijos ir nacionalinio tapatumo ministerijos pavadinimą. Esą negalima suplakti dviejų funkcijų į vieną.

     Iš socialistų stovyklos pas dešiniuosius perėjęs E.Bessonas nebeišlaikė: „Jeigu turi priekaištų, kreipkis į prezidentą“.

Ieškojo ir atpirkimo ožių


     Per seminarą E.Bessonas taip pat esą apgailestavo, kad į debatus apie nacionalinį tapatumą jam nepavyko įtraukti intelektualų: „Jie bijo pasirodyti N.Sarkozy ir mano pašonėje“.

     Tačiau intelektualai turbūt ne tiek bijojo, kiek tapatumo temų išvis nenorėjo gvildenti. Jų, taip pat opozicijoje esančių kairiųjų nuomone, tokios diskusijos ne tik tuščios, bet ir pavojingos. Visuomenę jos gali tik sukiršinti.

Kaip?


     „Pats laikas reaguoti, nes mus suės“, – didelę prancūziškumo paieškų naudą dėstė valdančiajai dešiniųjų partijai UMP priklausantis Gusenvilio miestelio meras Andre Valentinas.

     „Kas suės?“ – paklausė televizijos „France 2“ žurnalistė.

     „Jų jau dešimt milijonų. Išlaikome dešimt milijonų dykaduonių“, – atsakė meras, užsimindamas apie imigrantus.

     Šis, kaip ir keletas kitų kiek švelnesnių, bet panašaus turinio pareiškimų, žinoma, sukėlė skandalą.

     Tačiau galima sutikti su tais, kurie teigia, jog prancūziškumo paieškos bent jau iš dalies tikrai virto pirštų baksnojimu į imigrantus, ypač – į musulmonus.

     Į tokį dugną diskusiją ypač patraukė kaimynėje Šveicarijoje lapkritį įvykęs minaretų uždraudimui pritaręs referendumas.

     „E.Bessonas su savo diskusijomis apie tapatumą bent vieną žmogų padarė laimingą.

     Tas žmogus – mažos arba vidutinės įmonės, kuri siuva Prancūzijos vėliavas, savininkas“, – rašė kairysis savaitraštis „Marianne“.

     Taip leidinys šaipėsi iš premjero François Fillono paskelbto sprendimo, kad nuo šiol visose šalies mokyklose turi kabėti Prancūzijos trispalvė. Tai – viena iš tų pasiūlytų simbolinių priemonių, kaip puoselėti nacionalinį tapatumą.

     „Nacionalinį tapatumą jie gali iš manęs pasiimti. Ši diskusija manęs nedomina. Būti ar nebūti prancūzu, man tas pat.

      Esu pasaulio pilietis“, – dienraščio „Le Parisien“ puslapiuose savo akmenį į nacionalinį statinį įmūrijo garsus aktorius Gerard'as Depardieu.

     Žvaigždė iš dalies atspindėjo daugumos prancūzų prieštaringą ir net prastą nuomonę apie vyriausybės surengtas prancūziškumo paieškas.

* * *

Žmonių nuomonės atspindžiai


     Imigracijos ir nacionalinio tapatumo ministerijos užsakymu instituto „TNS Sofres“ atliktoje visuomenės nuomonės apklausoje 65 proc. prancūzų vis dėlto pareiškė maną, jog nacionalinė tapatybė silpsta. Jų nuomone, to priežastis – imigracija (30 proc.), vertybių praradimas (20 proc.), kultūrinė bei etninė įvairovė (18 proc.), religija (13 proc.) ir politinės priežastys (11 proc.).

     82 proc. šalies gyventojų vis dėlto mano, jog nacionalinė tapatybė egzistuoja, o 75 proc. didžiuojasi, kad yra prancūzai.

     Save „kaip prancūzą“ apklausos dalyviai pirmiausia apibūdina pagal įsitikinimų ir vertybių bendrumą (52 proc.), pilietybę (43 proc.), šeimos kilmę (29 proc.), kalbą (26 proc.), santykį su religija (22 proc.) ir geografinę kilmę (22 proc.).

      Prancūzai mano, jog nacionalinį tapatumą pirmiausia turi puoselėti mokykla (78 proc.) ir šeima (57 proc.).

      Radijo „France Info“ užsakymu atliktoje apklausoje viešas diskusijas tapatybės tema dauguma prancūzų įvertino tikrai prastai. 53,4 proc. jų mano, jog ši iniciatyva atsirado tik dėl rinkimų. O net 63 proc. yra įsitikinę, jog diskusijos nebuvo konstruktyvios. Jos esą nesuteikė didesnio aiškumo, ką reiškia būti prancūzu.

* * *

Galima pažinti iš sumuštinio?


      Kol vyriausybės nariai posėdžiavo, asociacija „SOS Racisme“ prie ministro pirmininko rūmų piketavo. Jos prezidentas Dominique'as Sopota užsidėjo beretę ir rankoje laikė ilgą prancūzišką batoną. Taip jis smerkė „mumija paverstą ir į muziejaus lentyną dedamą“ nacionalinio tapatumo supratimą.

     Vis dėlto šiuos ilgus batonus ir sumuštinių iš jų pomėgį galima laikyti viena prancūzų išskirtinumo apraiškų. „Gira Conseil“ atliktas tyrimas teigia, jog, nepaisant vis didesnės įvairovės, būtent tokie sumuštiniai – trečdalis ilgo batono, truputis sviesto ir kumpis, dešra arba paštetas – karaliauja šalies rinkoje.

     „Pernelyg sausi ir drasko gomurį“, – ne kartą teko girdėti aimanuojant tokį sumuštinį valgančius lietuvius Tačiau gastronomijos tėvynės – Prancūzijos atstovai taip nemano. Tradiciniuose bistro arba greitojo maisto kioskuose parduodami prancūziško batono sumuštiniai sudaro 70 proc. visų jų rinkos.

     Prancūzai pernai suvalgė 2 milijardus sumuštinių ir jiems išleido 6,33 milijardo eurų. Jie ligi šiol šnairuoja į „svetimtaučius“ mėsainius: 9 sumuštiniams tenka tik vienas mėsainis.

Komentarai Lietuvos ryte
http://www.lrytas.lt/?id=12661503191265148853&view=9

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 05 Vas 2013 15:59 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Исламизация Франции набирает темпы. Власти и спецслужбы выражают тревогу


http://www.kavkazcenter.info/russ/conte ... 6009.shtml

Время публикации: 2013-02-05 в 13:51

Все больше жителей Франции по осознанному выбору принимают Ислам, несмотря на тотальную войну против Ислама, развязанную международном куфром и в первую очередь странами западного альянса, в котором Франция играет одну из ключевых ролей.

— «Феномен обращения значителен и имеет впечатляющие масштабы, особенно с 2000 г.», — комментирует специалист министерства внутренних дел Франции по религиозным вопросам Бернар Годар в интервью The New York Times http://www.nytimes.com/2013/02/04/world ... html?_r=2&

По некоторым данным, в мечети Сахаба французского города Кретей, население которого составляет порядка 90 тысяч человек, ежегодно Ислам принимает порядка 150 человек.

Paveikslėlis

За последние 25 лет численность обращенных мусульман во Франции удвоилось – эта тенденция давно привлекает внимание правительства страны.

По словам Бернарда Годара, который отвечает за религиозные вопросы в министерстве внутренних дел Франции, в стране проживает около 6 млн. мусульман, из них 100 000 человек – новообращенные. По данным же мусульманских организаций, численность принявших Ислам из числа этнических французов превышает 200 000 человек.

Имам мечети Марселя Абдуррахман Гюль констатирует, что за последние 3 года количество принимающих Ислам французов «увеличивается невероятными темпами», особенно в Марселе. Гюль в прошлом году лично подписал и выдал 130 символических сертификатов о принятии Ислама новообращенным.

Многие социологи отмечают, что большое влияние на принятие населением Ислама оказывают факты обращения в эту религию известных людей, в т.ч., футболистов Николя Анелька (взял имя Абдул-Салам Билал) и Франка Рибери (его новое имя Билал Мухаммад Юсуф).

Между тем такие темпы перехода в Ислам французов явно тревожат власти. Спецслужбы предупреждают об усилении «террористической угрозы». Этим объясняется усиление преследования мусульман, периодические облавы и аресты. Подобные негативные факты сильно беспокоят исламскую общину Франции.

Проведенные исследования показывают, что многие французы принимают Ислам в тюрьмах, в которых находятся до 30% мусульман от общего числа заключенных.

Влияние мусульман растет. Бывшие католики принимают Ислам. В мусульманских районах, которые окружают Париж, даже многие немусульмане держат пост в месяц Рамадан.

Ислам воспринимается французами как альтернатива тому, что их окружает в повседневности. Многих французов привлекает в Исламе дисциплина и возможность вернуться к семейным ценностям.

Переходу в Ислам способствует и насаждаемый властью атеизм. Люди ищут ответы на вопросы, которые ставит жизнь, и находят их в Исламе. Жесткий секуляризм (т.е. безбожие), который практикуют власти, открывает для французов Ислам.

Отдел мониторинга
Кавказ-Центр

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007