Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 06 Geg 2024 21:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Gru 2011 22:52 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
Žygeivis rašė:
Marius Kundrotas. Nuo Padanijos iki Oranijos: kada gimsta tautos?


http://alkas.lt/2011/11/28/m-kundrotas- ... ta-tautos/

http://www.alkas.lt
2011 11 28 09:52

       1996 m. Italijos šiaurėje paskelbta nauja valstybė – Padanija. Nepriklausomybės deklaraciją parengė Umberto Bosio (Umberto Bossi) vadovaujama Šiaurės lyga (Lega Nord).

       Šis politinis projektas pagrįstas socialine ir ekonomine atskirtimi tarp turtingesnės šalies šiaurės ir vargingesnių pietų. Pietiečiai masiškai vyko dirbti ir gyventi į šiaurę, užimdami šiauriečių darbo vietas, o valstybei teko pietiečių skurdą kompensuoti šiauriečių mokesčiais. Ambicingi politikai netruko šią padėtį išnaudoti savo karjeros tikslams, tardami visų šiauriečių vardu: užteks mus išnaudoti!

       Iš pradžių projektas apėmė praktiškai visą Italiją į šiaurę nuo „despotiškojo metropolio“ – Romos. Paskiau apsiribota Venecija, Lombardija, Emilija-Romanija, Pjemontu ir Ligūrija. Šalis praminta pagal Po upę. Neilgai trukus imta išradinėti ir padaniečių tauta. Anot Šiaurės lygos ideologų, šiaurės italai iš tiesų esą keltai, okupuoti ir integruoti romėnų. Kiek ir kokių tautų nuo Breno laikų žygiavo per šiuos kraštus, pernelyg nesigilinta, bet įdomiau – kas kita.

       Joks etninis tapatumas, skiriantis šias provincijas nuo likusios Italijos, o kartu – jungiantis jas tarpusavyje, lig tol tiesiog nežinotas. Čia gyveno lombardai, pjemontiečiai, ligūrai, o virš viso to gyvavo italų tapatybė. Ne padaniečių, juo labiau – ne keltų. Skirtinga istorinė patirtis suformavo ne tik skirtingą ūkinį lygį, bet ir gana skirtingus papročius. Perkėlus tai į politiką, prisiminti keltai… Skirtumas nuo pietų italų grindžiamas net ir tokiais buitiniais argumentais: jie mėgsta vyną, o mes – alų!

       Šiaurės lygai įsijungus į Silvijo Berluskonio (Silvio Berlusconi) valdžios koaliciją, Padanija greitai pasitraukė į antrą planą, o ilgainiui – praktiškai užmiršta. Visa, kas liko iš separatizmo – reikalavimai daugiau savarankiškumo biudžeto, mokesčių, sveikatos apsaugos srityse, kas puikiai išsiteko civilizuotame decentralizacijos diskurse, o šiauriečių-pietiečių priešpriešą pakeitė klasikinis šiuolaikinio nacionalizmo akcentas – užkardyti imigraciją iš kitų tautų. Buvę separatistai suartėjo su italų tautininkais kovoje už bendrą tapatumą ir bendrus interesus.

        Šešeriais metais anksčiau už Padaniją pietų Afrikoje gimė kitas politinis ir tapatybinis projektas – Oranija. Būrų dvasininkas Karlas Bošofas (Carel Boshoff) įkūrė gyvenvietę, kurioje paskelbta „laisvoji valstybė“ – savotiškas būrų „bantustanas“, atitinkantis tai, ką juodiesiems afrikiečiams kūrė Pietų Afrikos Respublika būrų viešpatavimo laikais. 2004 m. Oranija jau įsivedė savo valiutą – orą.

        Būrų siekis išsaugoti savąjį tapatumą ir atkurti savo valstybę – tegul ir „kvazi“ lygiu – Europoje vertinamas prieštaringai, netgi tarp tautininkų. Viena vertus, prieštaringumui pasitarnauja primityvus šio klausimo sutraukimas į rases, jų skirtumus ir vienos rasės pranašumą prieš kitą. Gana ilgai būtent taip savo teisę į šias žemes grindė pačių būrų ideologai ir politikai. Antra vertus, žmogaus teisių požiūriu, dabartinė padėtis Pietų Afrikos Respublikoje – po Nelsono Mandelos (Nelson Mandela) revoliucijos – mažai kuo skiriasi nuo to, kas vyko būrų apartheido režimo laikais. Jei anksčiau baltieji terorizavo negrus, tai dabar – atvirkščiai.

       Tautininkui, žinoma, kyla du klausimai: pirma – ar būrai čia yra senbuviai, antra – ar juos apskritai galima laikyti tauta? Jų atveju atsakymas į antrąjį klausimą tiesiogiai sąlygoja atsakymą į pirmąjį.

       Žiūrint į istorinį eiliškumą, šiame krašte iš tiesų pirmiausiai apsigyveno negrų tautos. Jokios būrų tautos tuo metu čia nebuvo. Tiesą sakant, jos nebuvo ir niekur kitur. Būrais, o kitaip – afrikaneriais – pasivadino olandų, prancūzų ir kitų tautų kolonistai, ėmę keltis į pietų Afriką XVII–XVIII a. Stumiami nuo pakrantės naujų kolonizatorių – britų – afrikaneriai kėlėsi į krašto gilumą, kur XIX a. įkūrė savas valstybes – Natalį, Oranžiją ir Transvalį.

       Jas vieną po kitos okupavo britai. Po to kelios britų kolonijos sujungtos į Pietų Afrikos Sąjungą, o dekolonizacijos laikais iš jos gimė Pietų Afrikos Respublika. Čia valdžią greitai susigrąžino būrai, o galiausiai – juodieji afrikiečiai. Atrodytų – viskas grįžo į savo vietas.

        Apžvelgę praktinius faktus – žvilgtelkime į teorinę pusę, o po to vėl grįžkime prie praktikos.

        Pirmas teorinis klausimas: ar tautos – pirmapradės bendruomenės, ar jos – kuriamos? Atsakymai į šį klausimą pernelyg dažnai būna vienareikšmiai.

        Jei tautos būtų stabilios konstantos – lig šiol gyventų šumerai, etruskai, tocharai ir daugybė kitų senovės tautų. Nebūtų lietuvių ir latvių, jau nekalbant apie prancūzus, vokiečius ar anglus, susiformavusius iš daugybės ankstesnių tautų.

        Kita vertus, jei tautose nebūtų kažko pastovaus, bet koks tautos projektas priklausytų grynai nuo atskirų politikų valios. Dar gerai atsimename „tarybinės liaudies“ (iš tikrųjų – „tautos“) projektą, kuris net pačioje sovietų galios viršūnėje buvo greičiau fikcija, nei masinė tapatybė. Liktų neaišku, kodėl net ir dviejų aukščiau aptartų grupių likimai – tokie skirtingi: afrikanerių tapatybė – išliko šimtmečius, o padaniečių – žlugo per porą dešimtmečių, dar net nesusikūrusi.

        Atrodo, arčiausiai tiesos būtų atsakymas, jog pastovus yra pats tautiškumo principas – žmonių sąsajos kilmės, kalbos, kultūros ir savimonės pagrindais. Jis yra viršistorinis – bent jau tiek, kiek viršistorinė pati žmonija ar vos šiek tiek mažiau. Konkrečios tautos – visada istorinės. Jos atsiranda ir išnyksta.

        Antras teorinis klausimas – tautos sąsaja su tėvyne: kur yra konkrečios tautos tėvynė ir kas yra konkrečios tėvynės tauta? Čia atsakymas – ne ką paprastesnis, gal net – sudėtingesnis. Vis dėlto jį rasti – įmanoma. Seniausias tautos kraštas – seniausia krašto tauta. Šiedu principai nevisad sutampa – tiesą sakant, sutampa gana retai. Vis gi abu jie atrodo pateisinantys save. Švedai nėra seniausi Švedijos gyventojai – tokie yra samiai, bet švedų tauta susiformavo Švedijoje. Dėl to abi šias tautas – bet ne kurias nors kitas – dera laikyti Švedijos senbuvėmis. Panaši situacija Latvijoje – su latviais ir lyviais, Japonijoje – su japonais ir ainais.

        Dabar jau galima grįžti prie praktikos. Jei būrai – tauta, ji susiformavo tame krašte, kur dabar gyvena. O jei taip, ji turi lygias teises su seniau čia gyvenusiais juodaisiais afrikiečiais. Yra ir toks argumentas, jog būrai šiandien apskritai keliasi į negyvenamas ar beveik negyvenamas teritorijas, tačiau tai – greičiau detalės, nei principinis klausimas. Esminis klausimas lieka: ar būrai – vis gi – tauta?

        Šiuo klausimu darsyk palyginkime afrikanerius su padaniečiais. Jau minėta, jog tautos – kuriasi. Vis gi tam neužtenka metų ar net dešimtmečių. Paprastai užtrunkama šimtmečius. Nėra pagrindo neigti, jog išlikus socialiniams, iš dalies – kultūriniams ir sustiprėjus politiniams skirtumams tarp šiaurės ir pietų italų, iš jų galėtų susiformuoti atskiros tautos. Būtent taip išsiskyrė „Deutsche“ ir „Dietsche“ – vokiečių aukštaičiai ir žemaičiai, iš kurių dar vėliau išsiskyrė olandai ir flamandai, o mums artimesniu atveju nedaug betrūko, jog atskiromis tautomis būtų tapę lietuviai ir lietuvininkai – išlaikę net bendrą tautovardį.

        Dažniausiai pirmiau susikuria tautos, o tik po to – valstybės. Padaniečių ir afrikanerių atvejai šiuo klausimu – vėl skirtingi. Tautų kūrimasis vyksta iš apačios, o ne iš viršaus. Politika čia išreiškia kultūrą, o ne kultūra – politiką. Nors padaniečių atveju kultūrinių, lingvistinių, istorinių, pagaliau – net ir genealoginių (žinoma, neapsiribojant keltais) savitumų netrūko, jų akivaizdžiai neužteko skubiai iš nieko sukurti naują tautą. Lengviau buvo atkurti ligūrus ar lombardus. Norint sukurti padaniečius, reikėjo dviejų visiškai priešingų sąlygų: pirma – galutinai sulieti juos tarpusavyje, antra – atskirti nuo kitų italų. Nei viena, nei kita neįvyko.

        Nėra jokių abejonių, jog afrikanerių protėviai Afrikoje – kolonistai. Lygiai kaip švedų protėviai – Švedijoje, norvegų protėviai – Norvegijoje, anglų protėviai – Anglijoje. Ar dėl to anglų, švedų, norvegų nelaikome tautomis? – Žinoma, jei apskritai pripažįstame tautą tikrove.

        Afrikaneriai turi savo kalbą: kol kas ji beveik nesiskiria nuo olandų kalbos, galutiniam atsiskyrimui dar būta per mažai laiko. Čekai su slovakais ir suomiai su estais irgi susišneka. Afrikaneriai turi savo kilmę: ji nėra vien olandiška, antras vyraujantis elementas – prancūzų, yra ir kitokių. Afrikaneriai turi savo tapatybės raidos istoriją: trys ar keturi šimtai metų – ne pora dešimtmečių. Pagaliau, afrikaneriai turi savo kultūrą, kuri labai stipriai skiriasi nuo šiuolaikinių olandų: ne veltui prarandantys viltį išgyventi Afrikoje būrai mieliau renkasi keltis į konservatyvią Gruziją, nei į libertarinę Olandiją, kur tiesiog nebesitiki pritapti.

        Gali kilti klausimas: o kaipgi amerikiečiai, kanadiečiai, pagaliau – šveicarai? Kiekvienas atvejis – gana savitas. Jei kiekvieną žmonių grupę, pasivadinusia tauta, ja ir pripažinsime, teks laikyti tauta ir Rusijos gyventojų surašyme pasirodžiusius džedajus.

        Amerikiečių atvejis iš pažiūros – artimiausias afrikanerių atvejui. Kolonizatoriai iš įvairių tautų apsigyvena kitų tautų žemėse, atsiskiria nuo savųjų motininių tautų ir patys nusprendžia tapti tautomis. Vis gi iš tiesų šiedu atvejai – tiesiog priešingi.

        Amerikiečių etninę bazę sudarė viena etninė grupė – anglosaksai, atsižvelgiant į faktą, jog amerikiečių projekto kūrime dalyvavę airiai ir škotai jau irgi kalbėjo anaiptol ne gėliškai. Šių tautų žmonės, atsibudę amerikiečiais, prieš tai užmigo britais, lingvistiniu, iš esmės – kultūriniu, o iš dalies – net genetiniu požiūriu jau integravęsi į anglosaksiškąjį etnosą. Užtai po to prasidėjo priešingos tendencijos: į vadinamąją amerikiečių tautą viena po kitos liejosi visiškai skirtingų tautų, kultūrų, pagaliau – rasių bangos. Amerikiečiams tiesiog nebuvo laiko susiformuoti kaip tautai, nes vėl ir vėl ateina gausūs svetimi elementai, kas tęsiasi iki šiol.

        Afrikaneriai – atvirkščiai. Jų tautos projekte susiliejo dvi visais požiūriais skirtingos tautos – olandai ir prancūzai – su mažesniais kitų tautų inkliuzais. Bet po to būrai mažiausiai du šimtmečius formavosi gana uždaroje etninėje, genealoginėje ir kultūrinėje erdvėje, su niekuo nesimaišydami.

        Amerikiečiai pradėjo kaip tauta, o baigė kaip jų kratinys. Afrikaneriai pradėjo kaip skirtingų tautų junginys, bet iš šio junginio gimė kaip tauta.

        Kanadiečiai – apskritai naujas istorijos produktas. Iki dekolonizacijos ir Britų imperijos transformacijos į savarankiškų šalių sandraugą Kanadoje gyveno anglai (jei norite – anglosaksai arba tiesiog – britai) ir prancūzai, drauge su indėnų tautomis ir eskimais. Iš jų gal tik prancūzai identifikavosi šiek tiek kanadiečiais – atsiskirdami nuo vyraujančių britų. Kanadiečiai dabartine prasme atsirado maždaug tuo metu, kai atsirado Kanados valstybė.

        Šveicarijos atvejis – dar kitoks. Jos pradžia iš esmės buvo monoetninė: Šveicariją pradėjo kurti vokiečių etninė grupė – švabai. Vėliau prisijungė prancūzai, dar vėliau – italai, galiausiai lygias teises gavo seniausieji krašto gyventojai – retoromanai. Keturios skirtingos kalbos, keturios skirtingos kilmės, jei kas jungia – tai kultūra ir savimonė. Du aspektai iš keturių. Jei šveicarai – tauta, tai labai jau sąlyginai.

        Dekolonizacija pagimdė daug valstybių ir ne ką mažiau dirbtinių tautų, iš kurių dauguma – tiesiog nepasiteisino. Irakiečių „tauta“, regisi, gyvena paskutines dienas: šį kolonializmo reliktą palaikė tiktai geležinė monarchų ir diktatorių valdžia, jos nebelikus – visi prisiminė esą arabai, kurdai, asirai ir turkomanai. Palestiniečių „tautos“ iki Izraelio valstybės projekto apskritai nebuvo: ši „tauta“ iš Izraelio arabų sukurta grynai kaip priešprieša žydų valstybės atsikūrimui, tik ši priešprieša tą surogatinę „tautą“ kol kas ir palaiko. Neaišku, ar ilgai išliktų pakistaniečių „tauta“, sulipdyta iš daugybės skirtingų tautų, jei vieną dieną išsispręstų konfliktas su Indija.

       Filipiniečių tautą galima būtų įvardyti ir be kabučių, nes ją iš aplinkinių išskiria ir iš vidaus jungia daugelis tautoms būdingų bruožų, nuo kilmės iki kalbos, bet senesnės tautinės tapatybės ją vis tiek skaldo – kartu su religija. Apie „šrilankiečių tautą“ praktiškai net nekalbama: sinhalų ir tamilų takoskyra, nuo pat valstybės sukūrimo besireiškianti kruvinais konfliktais, neleidžia tokios kalbos net pradėti.

        Žinoma, visų paskelbtų, apsiskelbusių ir išties dar besikuriančių tautų – neapžvelgsime. Lieka viltis, jog bent šiek tiek praskleista uždanga į slėpiningą tautų raidos pasaulį, šios raidos principus ir jų raišką dabartyje.

Komentarai
http://alkas.lt/2011/11/28/m-kundrotas- ... /#comments


      Tikriausia reikia recenzijos?

       Pradėsiu nuo 2 vargšų tautų straipsnio gale – irakiečių ir palestiniečių, kurių buvimo tikslingumu pranešėjas suabejojo.

       Dėl irakiečių, tai jiems labiau tiktų pavadinimas babiloniečiai, mat babiloniečių akadų kalba gimininga arabų kalbai ir priklauso semitų kalbų šeimai. Tikra nelaimė irakiečiams gyventi ant JAV priklausančios naftos.

       Palestiniečiams galbūt labiau tiktų pavadinimas finikiečiai, nes finikiečiai taip pat, kaip ir palestiniečiai semitai.

       Kas dėl žydų, tai šiems tiurkų – slavų klajokliams mirusios rytų semitų hebrajų kalbos priskyrimas, pradėjus iš jų sionistams gaminti neva egzistavusią „žydų tautą“, buvo visiškas nesusipratimas. Hebrajai (semitiškai tai reiškia „už Eufrato“) gyveno šiandieninio Irako teritorijoje, šalia babiloniečių ir jie nebuvo Palestinos žydai.

       Tarpupis ir Artimieji Rytai – tai teritorija, kurioje persipynė arijų ir semitų kultūros. Vietovardžiai, prasidedantys „ar“(„ ari“ reiškia „kilmingas“, panašiai lietuvių „arėjas“) arba „ur“(reiškia „vietovę“, panašiai lietuviškai  „oras“) priskiriami indolietuviams – Uras, Urukas, Jerichonas (Uruchon), Jeruzalė (Urusalem), su „Ba“ (reiškia dvasią) arba „al“ (reiškia dievybę)– semitams – Baalbekas, Babilonas. Taip pat ir šalių pavadinimai – pvz. Iranas persiškai Iranšach – arijų šalis, vedinė arijų protėvynė – Ariana Vedža (Vedža nuo „veda“). Taip pat ir Armėnijos pavadinimo „Hajastan“ ( „Haja“ – transformuotas „Aria“), senovinis Armėnijos pavadinimas  „Urartu“ („Arijų vietovės“).

       Žydus, kaip sugermanėjusius pagrinde slavų ir germanų kilmės kolonistus, reiktų priskirt būtent indoeuropiečiams. Juo labiau, kad seniausios Palestinos ar Libano gyvenvietės – Jeruzalė ir Jerichonas įkurti indolietuvių, o šiandieninis Izraelis ilgą laiką priklausė hetitams (giminingiems lietuviams). Bet kažkodėl „žydų tautos“ gamintojai apie 1860 m. nutarė ją padaryt, kaip semitų tautą.

       Galbūt tam turėjo įtakos tai, kad seniausios tuo metu buvusios civilizacijos laikytos semitiškomis. Ir dar labai reikėjo „žydų tautai“ šventumo aureolės. Jei chazarų ir sugermanėjusių Pirėnų arabų palikuonys būtų pasivadinę kartaginiečiais ar hetitais, tai būtų tiesiog sena tauta, ir tiek. Šumerų kalba neišlikusi, jos iššifruoti tik negarsiniai, o reikšminiai hieroglifai. Hebrajų kalba tiurkų chazarų judaistų raštuose išlikusi. O tuo metu iš hetitų save kildino vokiečiai ir turkai, taigi kiltų palikimo atsidalinimo problemų.

       Kaip matome Lietuvos palikimo dalijimosi problemų kol kas žydai, lenkai ir baltarusai neturi.

       Kaip užpyko graikai, kai slavai makedoniečiai ėmė save kildint iš graikiškų makedoniečių. Reikia Lietuvos palikimo dalijimosi problemų sudaryti, nes Lietuva gyva. Po rinkimų būtini kai kurių knygų laužai su jų autoriais ir leidyklų direktoriais. Lietuvos istorija – didesnė vertybė už keliolika nesuprantančių atsakomybės rašeivų.

       Greičiausia apsispręsta, darant ‚“žydų tautą“, tiurkų ir slavų klajokliams priskirt hebrajų kalbą todėl, kad ją naudojo chazarų judaistai savo religinėse rašliavose. Nors dalis žydų galėjo būti ir semitai. Tai greičiausia tarp Pirėnų pusiasalį užėmusių arabų buvę judaistai. Judaistų ir krikščionių arabų buvo net Arabijos pusiasalyje. Tik pasklidę po Europą, jie, kaip ir tiurkai chazarai, sugermanėjo ir ėmė vartoti vokiečių slengą „jidiš“. Bet dalis tiurkų judaistų, karaimai (savivardis „karaj turk“ – juodieji turkai), visai nesigėdina, kad jie tiurkai ir semitais būti nesistengia. Bet va chazarai ir slavai staiga panoro tapti semitais ir tapatina save su iki 1949 m. neegzistavusiu Izraeliu ir iki 20 a.pr. neegzistavusia „žydų tauta“.

       Palestinietis pasakytų, kad senovės finikiečių kalba buvo labiau panaši į arabų, negu į jidiš ar rusų, kuriomis kalba žydai. Net hebrajų kalba priskirtina rytų semitams, o Palestinoje Kristaus laikais kalbėta aramėjiškai – vakarų semitų tarme. Kalbiškai palestiniečiai turi daugiau teisių į Palestiną, nei Izraelio piliečiai. Jau nekalbant apie tai, kad „žydų tautos“ atstovai sukeldinti iš Amerikos ir Europos.

       Ne taip mes jau toli nuo palestiniečių likimo, turėtume susirūpinti. Knygynuose ir internete pilna „įrodymų“, kad ne tik lietuviai turi teisių į Lietuvą ir kad Lietuvoje yra ar buvo ne tik lietuvių kultūra. Netgi kad Lietuvoje yra ne tik lietuviški vietovardžiai, o kai kurie miestų pavadinimai net trikalbiai. Mačiau net pasakojimų apie Gedimino laiškus žydams.

       Palestiniečiams „žydų valstybės“ įkūrimas buvo lyg perkūnas iš giedro dangaus. Juk jie priklausė Britanijos imperijai (buvo saugūs, kaip mes dabar ES), etniškai buvo tie patys semitai finikiečiai, istoriškai šimtmečius kariavo su visokiais okupantais (kaip ir Lietuva, Palestina labai judrioje vietoje), sudarė absoliučią gyventojų daugumą (bent 80 proc., kaip mes dabar). Ir še kad nori – kažkur Europoje ir JAV arbitražai nusprendė, pagal iki tol negirdėto sionizmo judėjimo pageidavimus, padalinti jų šalį į 2 dalis.

       Ar palestiniečiai jautė, kad jie skirtinga nuo kitų arabų tauta ir kad jie turi valstybę? Už visu pasakyt negaliu, bet ir Lietuvoje 1918 m. ne visi jautė, kad lietuvių tauta atskira nuo lenkų, ir kad Lietuva – valstybė (kai kas ir dabar nejaučia). Ir kaip tiek mažai žydų nugalėjo tiek daug palestiniečių? O ar Lietuva labai galėtų pasipriešinti, ar daug būtų norinčių? O kur gauti ginklų, sunkesnių už 3,5 kg, išvis neįsivaizduoju.

       Arabų kalba, platinama islamo, suvienodino visas semitų kalbas. Nes Koranas šventas tik arabiškas, tik arabiškai galima buvo melstis. O maldose -  arabiškų žodžių minimumas kalbai.

       Matyt, Korano platinimo idėja naudojosi ir Kirilas su Metodijum, graikai, sukūrę universalią Rytų ortodoksų kalbą krikščionybei platinti šiandieninės Čekijos teritorijoje, tuo metu gyventą keltų bojų, tiurkų avarų ir germanų markomanų. Ir plintanti krikščionybė, panašiai, kaip islamas, sukūrė Rytų slavų prokalbę. Pripažįstama, kad ji artimiausia bulgarų kalbai ir turi daug baltų bei finougrų žodžių. Logiška, juk slavų kaipo tokių nebuvo, jie atsirado baltų ir slavų žemėse, kartu su krikščionybe. Bet patys žmonės tai išliko.

      A.G.Zubovo darbuose skiriamos tautos į "rašto" ir "žodžio". Rašto tautas kuria raštas, ir jis kuria jas kitose rašto arba žodžio tautose. Žodžio tauta buvo lietuviai, ir jų protėviai indolietuviai - arijai. Ir sanskritio tekstai užrašyti jau 2000 m. po jų sukūrimo, o arijų valstybės raštams vartojo įvairias kalbas.
 
      Tam, kad išlaikyt savo tapatybę - žodį, kalbą, raštui buvo naudojamos kitos kalbos. A.G.Zubovas paminėjo, kad raštas kalbą transformuoja, o užrašyta tampa negyva. Tapti žodžio arba rašto tauta pasirenka pati tauta. Koranas ir Biblija formavo rašto tautas.

       Pvz. į Rytų slavų tautas įsijungė daug tautų, kurios nebuvo slavai, o į arabų tautas - daug ne arabų. Kai kur susidūrė 2 raštai - Egipte turim koptus ir arabus.

      Taip pat ir Palestinoje – kalba nuo islamo pakito, kaip ir Egipte, Šiaurės Afrikoje, bet palestiniečiai tai išliko, ir net priklauso tai pačiai, kaip finikiečiai, kalbų grupei.

      O va „žydų tauta“ atsikėlė iš kitur. Ir nėra ko tikėti visokiomis sionistų pasakomis, nesąmoningų „istorikų“ veikalais. Geriau susirūpint, kad „atkurtas“ tik Izraelis, o va „Jidišlandas“ dar projekto stadijoje (pagal satanistų talmačius buvo "Izraelis" ir "Judėja", kaip JAV ir Aliaska). Žemėlapiai, kuriuose „jidišlando“ sienos idealiai sutampa su Lietuvos Respublikos sienomis, yra knygyne (knygos "Žydai Lietuvoje" viršelio įklijoje).

      Tikrai liūdna, kad retransliuojama sionistinė propaganda, įvilkta į gana užliūliuojančius bendro pobūdžio pafilosofavimus. Kodėl tiesiog neparašius, kad Lietuvą galima išsaugoti, kaip lietuvių Lietuvą, tik išsaugojus jos vietovardžius. Net jei dalyje Lietuvos ir nebus gyventojų. Dalyje Vokietijos gyventojų neužtikau – Harco kalnuose, pačioje jos viduryje, bet ten vis tiek Vokietija. Vidury Ženevos ežero greičiausia šiuo metu nėra šveicarų, bet ten Šveicarijos teritorija. Jau apie Australiją, Rusiją, Švediją ir Kanadą daug neaiškinsiu – privežk ten į bent Lietuvos dydžio negyvenamą teritoriją lenkų ar žydų, ir vis tiek ten liks ta šalis, kur buvus.

       O va Lietuvai išimtis. Jei yra nelietuvių, tai ten darosi automatiškai, pagal ES standartus Lietuvai, jau ne Lietuva. Išvada – vadinamas tautines mažumas reikia sunaikinti, nes Lietuva didesnė vertybė už 200 tūkst. nelietuvių. Jei kartu Lietuva ir nelietuviai Lietuvoje egzistuot negali.

       Lenkais save laikantys ten daro „lenkų žemes", žydais save laikantys (seniau galvoję, kad jie rusai), leidžia opusus apie Lietuvoje egzistavusį „Jidišlandą“. Dar šiandien mačiau autobusus su lietuviškų vietovardžių parodijomis, o Nemenčinėje ant D.Grybauskaitės valstybinio neprivataus turto lenkiškus jarlykus matau beveik kasdien. Gerai „prezidentė“ laikosi teismų nutarimų ir Lietuvos įstatymų, ane. Priedo nuo tų vietovardžių parodijų už 3 km yra KAM mokymo centras, o kitoje gatvės pusėje – policija. Bet vieni užsiėmę – sodina ąžuoliukus Goro provincijoje, kiti krato šiukšles automobilių šiukšliadėžėse ir uosto vairuotojus, ieškodami tik jiems žinot, ko. Užuot atkreipę dėmesį į užrašus ant Vilniaus rajono autobusų lentelių. Ar mentai neturi vykdyti teismų nutarimų pašalint lenkiškus užrašus?

      Nuklydau tam, kad įsivaizduotume palestiniečių savijautą – jie ne tauta, neturi savo tautybės, šalies. O jų žemėje atsiradusi 1949 m. valstybė ir tauta, pasirodo, ten egzistavusi jau 4000 metų.

      Nueikite į Lietuvos knygyną, paimkite knygas „Lietuvos kultūra – žydiška“ ar „Žydai Lietuvoje“, įlįskite į satanistų saitus ir sužinosit, kad „žydų tauta“ Lietuvoje seniau už lietuvius, čia buvo „Jidišlandas“ su aukšta „žydų kultūra“. Mat pagal klajoklių supratimus „kultūros“ supratimas diametraliai priešingas, nei kuriančių tautų. Žemės dirbimas, amatai, statyba kultūra žydams nesiskaito, o va škurlių perpardavimas, finansinės aferos, keisto pobūdžio satanistinės slenginės literatūros kūrimas ar grojimai smuikeliais – taip. Sėdėjau kažkada lietuvių meno ir architektūros paskaitose ir žinau, kad vadinamas „žydų menas“ ar „žydų kultūra“ neturėjo jokios įtakos lietuvių liaudies menui ir kultūrai. Tarp judaistų ir šliachtų kažkokia antilietuviška veikos simbiozė buvo. Tai mes turim liūdėt, kad to netekom?

      Jei recenzijuot viską, tai būtų daugiau, nei originalus straipsnis. Galvoju, kad žmogus, pretenduojantis į lyderius (kaip mano recenzijuojamo straipsnio autorius), turi būti radikalesnis – eiti priekyje. Tam yra Radžvilas, Gylys, Ozolas. O čia tiesiog daromas motyvatoriaus darbas ir nesuprantama, kodėl skleidžiama sionistinė propaganda. Ir vėl Islandija pripažino Palestiną. Ar ne gėda?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 02 Gru 2011 19:18 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Palestinos pripažinimas – pataikavimas antisemitams? (papildyta 14.15)

Autorius: Tomas Čyvas 2011.12.02 13:53

http://www.balsas.lt/naujiena/568766/pa ... 14-15-foto

http://www.balsas.lt/News/print/568766

Ištrauka:

      Nutarimo projektą „Dėl nepriklausomos Palestinos valstybės pripažinimo“ Seimo posėdžių sekretoriate įregistravo Seimo narys Egidijus Klumbys.

      Šį projektą taip pat teikia Seimo nariai Vidmantas Žiemelis, Kazimieras Uoka, Saulius Pečeliūnas, Vytenis Povilas Andriukaitis, Česlovas Juršėnas, Juozas Olekas, Jonas Šimėnas.


      Seimui siūloma remtis „visuotinai pripažįstama tautų apsisprendimo teise“ ir pripažinti nepriklausomą Palestinos valstybę, atsižvelgiant į „Palestinos žmonių norą gyventi nepriklausomoje valstybėje“.

     Įdomu tai, kad kai kurie rezoliucijos autoriai 2008 metais priešinosi Kosovo nepriklausomybės pripažinimui. Tarp jų – „Tvarkos ir teisingumo“ frakcijai priklausantis Egidijus Klumbys ir dabartinės Krikščionių frakcijos atstovas Vidmantas Žiemelis.

Komentarai
http://www.balsas.lt/komentarai/568766/ ... i-apacioje

Žygeivis
2011-12-02 18:15:43


      Dėl terminologijos: primenu tai pamiršusiems, kad visi arabai (ir sunitai, ir šiitai, ir įvairūs krikščionys) irgi yra semitai (kaip ir dar kelios dešimtys kitų tautų - ir dabartinių, ir jau išnykusių, pvz. garsieji babiloniečiai bei akadai).

      Taigi, siūlau visiems straipsnių autoriams ir komentatoriams vartoti teisingus terminus: antižydizmas ir antiarabizmas, prožydizmas ir proarabizmas, žydofobija ir žydofilija, arabofobija ir arabofilija... :)

Žygeiviui
2011-12-03 12:20:12


      Yra toks alternatyvinis terminas - judofobija, taip kad tavo naujadarai nereikalingi.

      Bet ir antisemitizmą jau pusantro šimto metų visas pasaulis supranta teisingai, tikrai ne kaip priešiškumą babiloniečiams ar akadams...

Žygeivis
2011-12-06 20:37:40


      Judofobija, deja, nėra tas terminas, kurį visi supras vienareikšmiškai. Pvz., Lietuvių kalboje žodis "judas" visų pirma asocijuojasi su išdavyste.

      O tai, kad Europoje šiuo metu semitų arabų yra kelis kartus (o gal jau ir keliasdešimt kartų) daugiau nei žydų, irgi yra gana svarbus faktorius, verčiantis patikslinti senus, bet jau pasenusius terminus (kurie buvo teisingi tada, kai Europoje apskritai nebuvo nei vieno semito arabo, o semitais buvo vadinami tik žydai). :)

Žygeivis (papildymas)
2011-12-02 18:35:33


       Man, kaip idėjiniam lietuvių nacionalistui, diskutuojant šia sudėtinga tema, kyla du teoriniai klausimai ir vienas praktinis:

- pirmas teorinis klausimas yra toks: Kokiais kriterijais reikia vadovautis nacionalistams, nustatant, kokia būtent tauta turi teisę į konkrečią teritoriją, jei į ją pretenduoja ne viena, o kelios tautos?

- antras teorinis klausimas yra toks: Ar Palestinoje gyvenantys arabai gali būti laikomi atskira tauta, o ne Arabų Tautos dalimi?

- pagrindinis praktinis klausimas: Jei arabai palestiniečiai (padedami kitų arabų ir apskritai musulmonų), sunaikins Izraelį, kur tada žydai kelsis ir vėl bandys kurti naują savo valstybę?

      P.S. Deja, bet turiu labai rimtų ir pakankamai pagrįstų įtarimų, kad Izraelyje jau yra parengtas "atsarginis planas": tokiu atveju tai bus "Jidišlandas" su "Šiaurės Jeruzale" kaip jo sostine (tai yra dabartinė Lietuva su Vilniumi, kartu su visomis etninėmis Lietuvių Tautos žemėmis, kurias šiuo metu vis dar yra užgrobę įvairūs slavai).

Žygeiviui
2011-12-03 12:25:13


      Kadangi esi priedurnis, tai galima būtų ir neatsakinėti, tačiau visgi pasakysiu: kadangi nacionalizmas savaime yra iškreipta ideologija, tai ir tavo metodologiniai įrankiai iš pat pradžių yra netinkantys klausimui atidengti.

      Nepriklausomybė skelbia ne mitinės "tautos", o tam tikros apibrėžtos teritorijos gyventojų dauguma. Ta prasme nei kitur gyvenantys arabai, nei kitur gyvenantys žydai čia ne prie ko.

Žygeivis
2011-12-06 20:47:36


      Nuostabiai argumentuotas "atsakymas" - pradedant "priedurniu" ir baigiant aiškinimu apie tai, kas skelbia Nepriklausomybę.

      Pvz., gal pasiskaitytum, kas parašyta visuose trijuose Lietuvos Valstybės Nepriklausomybės Atkūrimo aktuose (1918 m. vasario 16 d., 1941 m. birželio 23 d. ir 1990 m. kovo 11 d.).

      P.S. Beje, gal išsamiau išdėstytum, kokia ideologija (ar ideologijos) tavo nuomone nėra "savaime iškreiptos", ir kokiais politologiniais kriterijais tu remiesi tai nustatydamas... :)

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Paskutinį kartą redagavo Žygeivis 06 Gru 2011 21:49. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 03 Gru 2011 18:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 14 Lap 2006 22:44
Pranešimai: 502
Miestas: Kėdainiai
     Katastrofijui

       Dėkui už recenziją, kai kurios mintys - įdomios, nors vėl atmieštos keistais kaltinimais: tarsi kažkas veržtųsi į lyderius idėjų ir bendražygių sąskaita. Žmogus, geriau susipažinęs su autoriaus biografija, taip nekalbėtų. Antra vertus - nesiūlytų autoriui pardavinėti savo idėjas ar jų išraiškas už populiarumą viename arba kitame sluoksnyje.

      "Ur" šaknis priskiriama ne arijams, o dravidams - seniesiems Indijos gyventojams, kurių kraštą vėliau nukariavo arijai. Dravidams priskiriami ir senieji Mesopotamijos gyventojai, hipotetiškai vadinami ubeidžiais (pagal dabartinę gyvenvietę - al Obeidą). Panašu, jog dalis dravidų buvo pasiekę ir dabartinį Erec Izraelį - iš tiesų yra duomenų, kad Jeruzalė kažkada vadinta Urusalimu (viena šaknis - dravidiška, kita - jau semitiška), nors ten įsiveržus hebrajams, ji vadinta Jebusu.

      Arijai tuose kraštuose buvo retoki svečiai - lig šiol nėra vienos nuomonės, ar į Anatoliją (dabartinę azijinę Turkijos teritoriją) jie pateko per šiuos kraštus, ar per Ukrainą. Pirmieji ryškūs arijų pėdsakai Mesopotamijos, Sirijos ir Kanaano (dabartinio Izraelio) teritorijose pasirodo su Hetitų imperija - tai buvo iš dalies arijai, iš dalies - huritai (genealogiškai izoliuota tautų grupė, atrodo - gimininga urartams ir šumerams, gyvenusiems pietinėje Mesopotamijoje po ubeidžių ir prieš akadus).

      Babilono valstybėje vyravo jau ne akadai, o amoritai - visai kitos semitų šakos atstovai (skirtumas - didesnis, nei tarp lenkų ir rusų slavų grupėje).

      Dėl dabartinių izraelitų kilmės iš chazarų (apie slavus išvis pirmą sykį skaitau), ši versija yra žinoma, nors labiausiai išplitusi antisemitiniuose (antižydiškumo prasme) sluoksniuose.

      Iš tiesų judaizmą priėmusių chazarų ainiai yra ne aškenaziai (europiniai žydai), o karaimai.

      Babiloniečių praktiškai nebebuvo jau Romos ir Partų laikais. Arabai grąžino semitiškąjį substratą jau į arijų dominuojamas teritorijas.

      Dabartinė to pasekmė - kurdų tauta, gimininga persams.

      Iš senųjų gyventojų ten liko asirai (dabartinis pavadinimas - aisorai), šnekantys vėliau perimta aramėjų (sirų) kalba, daug senesne už arabų.

      Seldžiukų ir Osmanų žygių pasekmė - turkomanai.

      Taigi, apie jokią irakiečių tautą negalima kalbėti: yra mažiausiai keturios vietinės tautos, dvi - semitų, viena - arijų ir viena tiurkų.

      Dėl finikiečių - iš jų save kildina Libano arabai maronitai - etnokonfesinė grupė, išsiskirianti sniego baltumo oda, šviesiai pilkšvais plaukais ir stipriai besiskirianti nuo kitų arabų (įskaitant Izraelio arabus). Maronitai taip ir sako: mes - finikiečiai, tik perėmę arabų kalbą, tačiau atmetėme islamą, nes tai - ne mūsų kultūra.

      Palestinos vardas kilo iš dar kitos tautos - filistinų, kuri niekada negyveno Vakarų krante, o tik pajūryje - Gazoje, Ašdode ir Askalone. Tai nebuvo semitai, o senovės graikų - egėjų ir minojiečių giminaičiai ar net - palikuonys. Tos tautos - nebėra, o atsikraustėliai arabai su ja neturi nieko bendro.

      Jei Palestina ir turi teisę egzistuoti, tai gal - Gazoje, bet ne Vakarų krante - etninėje izraelitų žemėje.

       Siekdami savųjų etninių žemių restitucijos, privalome šį principą pripažinti pasauliniu mastu. Džiaugiuosi, jog vis daugiau tautininkų tai supranta, įskaitant šio forumo administratorių. Na, o tiems, kurie išmintį semia iš "Mein Kampf" arba šiuolaikinių Rusijos juodašimčių raštų, perspektyvų nematau. Jie, žinoma, gali kurį laiką dar drumsti vandenį, nukreipdami lietuvių tautos dėmesį nuo tikrųjų grėsmių, bet nemanau, kad ilgai.

_________________
Kosmopolitas nėra tas žmogus, kuriam vienodai rūpi visi.
Kosmopolitas - tai tas, kuriam vienodai į visus nusispjaut.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 04 Gru 2011 16:33 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Puritonas rašė:
      Palestinos vardas kilo iš dar kitos tautos - filistinų, kuri niekada negyveno Vakarų krante, o tik pajūryje - Gazoje, Ašdode ir Askalone. Tai nebuvo semitai, o senovės graikų - egėjų ir minojiečių giminaičiai ar net - palikuonys. Tos tautos - nebėra, o atsikraustėliai arabai su ja neturi nieko bendro.


     Filistinų etninė kilmė vis dar nėra pakankamai aiški. Vis tik išlikę raštiški jų kalbiniai reliktai (ypač žmonių vardai ir gyvenviečių pavadinimai) rodo, kad tai buvo indoeuropiečių kalbinei šeimai priklausantys žmonės.

    Nemažai mokslininkų mano, kad filistinai buvo vadinamųjų "jūros tautų", ginkluotų geležiniais ginklais (egiptiečiai tada turėjo tik bronzinius ginklus) nusiaubusių Egiptą 13 amžiuje prieš mūsų erą, palikuonys, apsigyvenę Viduržemio jūros pakrantėse tose teritorijose, kur Egipto įtaka jau buvo gana menka.

   "Jūros tautas" sudarė įvairios indoeuropiečių gentys, gyvenusios ir dabartinėje Graikijos teritorijoje, ir Kretoje, ir kitose aplinkinėse salose, ypač Egėjo jūroje (senovės graikų įvairios kiltys).

   P.S. Kam įdomi šių vietų istorija, siūlau paskaityti referatą:

Finikija ir Sirija
http://moku.lt/darbai/moku.lt_finikija_ir_sirija

   O apie žydų kilmę įdomių duomenų yra čia (ypač svarbu aiškiai suvokti, kad šiuolaikiniai žydai kaip tauta susiformavo iš labai įvairios kilmės senovės genčių, kažkuriuo tai savo istorijos momentu priėmusių judaizmo religiją; beje, tokių tautų, susiformavusių būtent dėka religinio faktoriaus, pasaulyje yra ir gerokai daugiau, o ne tik žydai, pvz. mums gerai žinomi karaimai, pravoslavai serbai, katalikai kroatai ir musulmonai bosniai, taip pat Indijos sikhai, ir t.t.):

Izraelitų-judėjų varžytuvės dėl tėvonijos

http://www.lithuanian.net/lt/juda/juda-struggle.htm

Paveikslėlis

Judėjai
http://www.lithuanian.net/lt/juda/jews.htm

Paveikslėlis

Žydų tauta sukurta dirbtinai

http://www.lithuanian.net/lt/juda/artificial.htm

Pažintis su chazarais


http://www.spauda.lt/history/russian/khazars.htm

Kiti žydai
(10 dingusių genčių klausimu)


http://www.lithuanian.net/lt/juda/12-jews.htm

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Gru 2011 19:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
      Puritonui

      Ačiū ir už mano recenzijos recenziją.

      Taigi Jūs esate ideologas, o aš - provokatorius. Tai, kaip ir motyvatoriaus, 2 skirtingos, bet reikalingos funkcijos, siekiant pokyčių.

      Tai, kad nesiveržiat į lyderius, būdamas ideologas, tai blogai. Nes tokia ir yra ideologo funkcija. Reikia žmogaus, kuris bėgdamas su vėliava priekyje, žūtų ir įkvėptų kitus.

      Dėl ko aš nesiekiu būti lyderiu ar ideologu - tai dėl itin blogos mano biografijos. Netinku nei renkamiems, nei skiriamiems postams ir tiesiog savo buvimu sukompromituočiau net labiausiai susikompromitavusią partiją, net murzininkus ar konservus.

      Dabar dėl mano istorinių teiginių.

      Paskaitęs įvairios literatūros, pagrinde populiarios ir iš rutrakerio, pamačiau, kad istorija - sąlyginis dalykas. Tiesiog reikia iš visų variantų išsirinkt sau tinkamą poziciją.

      Įsivaizduojat, net mačiau parašyta, kad Lietuvos Imperijoje Vytauto laikais gyventa slavų, kad vadinama "Kijevo Rusia" - ne lietuvių miestas - valstybė,  o Lenkijoje yra lenkų įkurtų miestų.

      O dėl mano rašymo apie "žydų tautą" ir kitas JAV sukurtas nepasiteisinusias nesąmones, tai aš tiesiog turiu tikslą Izraelį ir "litwakus" įžeidinėti, nes jie įžeidė mano šalį. Nieko labai asmeniška -  tiesiog kiekvieno piliečio pareiga ginti savo šalį net ir propagandinėje kovoje.

      Mano galimybės ribotos, bet ir 1941 m. jidišlando likvidatoriai negalvojo, kad ką čia jo prisidėjimas pakeis. O pakeitė - knygynuose esantis "jidišlando" žemėlapis knygos "Lietuvos žydai" įklijoje - istorija, savotiškai Izraelyje suprantamas, kaip "aukso amžius". Galėjo istorija būti Lietuva.

      Jei Jūsų mamą jums girdint pavadintų kokiu keiksmažodžiu, greičiausia Jūs užpultumėt tą žmogų ar bent jau irgi jį įžeistumėt. Vietovardžio pakeitimas kličke pagal arijų ideologiją - tai jei ne nužudymas ar sunaikinimas, tai bent jau įžeidimas.

      Mačiau užrašytą pavadinimą "Swentzen" "žydų kultūros areale" "jidišlando" žemėlapyje - miestą, kuriame gimė ir gyveno mano mama. Vien už tai judaistams Lietuvoje - ne vieta.

      Be abejo, kai "žydų tauta" ir Izraelis nutrauks savo agresiją prieš Lietuvą (o propaganda - taip pat agresija), tai aš nustosiu tuos sionistiškas satanistų išgamas puošti epitetais. Kiek girdėjęs, palestiniečiai Vilniaus pavadinimui žodinio pakaitalo - kličkės neturi, o chazarišką matęs - "wilne".

      Dėl indolietuviškų vietovardžių - mačiau kaip slavai (t.y. žydai ir lenkai) kildina vietovardžius, net tokius, kaip Vilnius, Nevėžis ar net Varšuva, Dniepras ir Kijevas iš slavų kalbų.

      Apie ar ir ur, semitus ir indoeuropiečius - tai iš A.G.Zubovo paskaitų rutrakeryje.

      O mūsų priešų priešai - mūsų draugai.

      Kažką apie semitus ir arijus parašiau nelabai teisingai?

      Bet dar didesnės nesąmonės, kad judaistai slavai ir tiurkai, atkeldinti vakarų kolonizatorių į Palestiną - tai tie patys "žydų tauta", kuriuos neva išviję romėnai, kurie statė Jeruzalė, kai Araratas buvo aukštesnis už Everestą ir kt.

      Į nesąmones, pvz. M. Daimondo "Žydai, dievas ir istorija", kuri yra sionizmo kone biblija, galima atsakyt tik kitom nesąmonėm.

      Negalima imtyniaut su kiaule - išsimėšlinsi, be to, kiaulei tai patiks.

      Kol bus nors vienoj vietoj parašyta, kad Lietuvoje buvo ar yra žydų kultūra ar Vilnius daugiakultūrinis miestas, tol tokių idėjų skleidėjus su jų religijom ir supratimais reikia įžeidinėti. Nes jie pirmi pradėjo.

      Šapokos istorijoje neparašyta, kad Tel Avivą, sionistinio JAV įkurto vnt. "izraelis" sostinę, įkūrė dzūkai.

      Ar aš kur rašiau, kad skelbiu tik istorinius faktus ir duodu nuorodas?

      Naudojantis istoriniais faktais ir dešimtimis šaltinių sukurta tiek litwinistinė Lietuvos istorija, tiek izraelio istorija. Taigi istorija nuo faktų nepriklauso, ji turi funkcionalią paskirtį - tarnauti tautai. O žmogaus paskirtis yra kovoti prieš blogį ir būti gėrio pozicijoje.
 
      Žydai pagal juos kilo iš Abraomo, kurio egzistavimas neįrodytas. Herodotas, keliavęs iš Tiro į Damaską, žydų valstybių ar judaistų nepastebėjo. Radiniai prie Negyvosios jūros parašyti ne judaistų, ne rusiškai ir ne vokiškai, taigi ne žydų. Jokie rašytiniai šaltiniai, net Egipto hieroglifai ar Tiro užrašai, nemini žydų tautos ar kokių žydų išėjimų iš Egiptų. Juozapas Flavijus rašė apie žydus?

      Kojelavičius rašė apie skitus Lietuvoje 13 - 16 amžiuose, o Belgijoje yra belgai. Vadinamą žydų raštą išrado finikiečiai, Chazarijoje matyt jis paplito su pirkliais. Neva paminėtas Izraelis hieroglifuose Egipte - tik sąlyginai panašus žodžių junginys, ištrauktas iš konteksto. Kitos visos tautos - iš Babelio bokšto statybiorų. Visa kita izraelio istorija - kuo toliau, tuo durniau. Teisybė tik nuo 1949 m.

      Tai nukreipiu dėmesį nuo kitų grėsmių. Ak taip, nuo islamo fundamentalistų ir Rusijos. Bet prieš juos kovoja Kubilius, Landsbergis, Adamkus, Grybauskaitė ir kiti Tamoševskio pavaldiniai bei Lenkijos vasalai, kur jau man.

      Ir svarbiausia, žydai man nemoka, kad tikėčiau jų nesąmonėmis ar kvailais sapaliojimais apie neva buvusį holokaustą, jų "kultūrą" ir t.t. Abejoju, ar ir už pinigus galima tikėti.

      Ir ar žydai "susiformavo religiniu pagrindu"?

      Dauguma žydų - ateistai, yra katalikų (beveik visi iš Vokietijos), komunistų (žinom, kur yra ar buvo), yra arabų judaistų (Koraną rašant su jais bendrauta), kabalistų ir pravoslavų (rus. "vykristy").

      Karaimai judaistai, bet į žydus netinka - prisipažįsta esantys tiurkai - sukompromituos semitinę žydų kilmės idėją.

      O nusipelniusius nejudaistus ar nusipelniusias nejudaistų mirusias tautas, formuodami intelektualų įvaįzdį, periodiškai "įšventina" į žydus.

      Ateis ir Ašokos, actekų, majų ir Velykų salos eilė, kaip atėjo Kolumbo, hebrajų, aramėjų, samariečių.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Gru 2011 20:01 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Katastrofijus rašė:
      Puritonui

      Ačiū ir už mano recenzijos recenziją.

      Taigi Jūs esate ideologas, o aš - provokatorius. Tai, kaip ir motyvatoriaus, 2 skirtingos, bet reikalingos funkcijos, siekiant pokyčių.


:smile95: :smile66:

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 09 Gru 2011 00:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
     Na čia mano atsakymą M.Kundrotui priskyrė Puritonui. Na tiek to, forumo viršininkas yra  forumo viršininkas.

      O jau užraudoninta, padidinta... Negi nors kartą parašiau ką svarbaus ir verto dėmesio? Ačiū ačiū. Todėl parašysiu kitą, stengdamasis nesikartoti.

      Pirma, kodėl visiška nesąmonė yra semitinė „žydų tautos“ kilimo versija iš neva buvusio Izraelio ir kitos Izraelio istorijai priskirtinos Senojo Testamento (Penkiaknygės), parašytos Artimuosiuose Rytuose graikų, armėnų bei įtraukusių daug tų vietovių mitų, „tiesos“. Trumpai "tiesas" atkartosiu.

      Iš pradžių žydai gyvena Egipte. Ten jiems pažada žemę, kurioje žmonės nusidėję (Kaane aukojo vaikus) ir jie iš Egipto pereina į Palestiną. Tai patvirtinančių Egipto ir Palestinos rašytinių to meto šaltinių nėra. Kelis šimtus km per negyvenamas vietas traukia penkiasdešimt metų.

       Tada šturmuoja miestus ir užkariauna visą Palestiną. Ten sukuria valstybę, kurioje juos užkariauna asirai, persai, makedoniečiai, romėnai. Pora kartų visa žydų tauta buvo pervaryta į Mesopotamiją ir pora kartų grąžinta į Palestiną – t.y. pora tūkstančių km. Priešingai nei vengrai ar hunai, žydai keliaudami po žydiškas žemes nuo Nilo iki Persų įlankos statė miestus, skleidė kultūrą, išrado alfabetą ir t.t. Per visą tą laikotarpį žydų kalbos kito kelis kartus, nors tauta ten lyg ir ta pati. Hebrajų kalba vartota už Eufrato, Irake, o ne Palestinoje.

       Galų gale juos romėnai išvaro už sukilimus ir nelojalumą. Tad jie pasklinda po visą Romos imperiją. Toliau galima sekti vojažus pagal 1940 m. filmą „Der ewige Jude“. Nepaisant to, kad žydų tauta turėjo keliolika kalbų (priklausančių skirtingoms kalbų grupėms) ir kelias religijas, tai neva ta pati tauta.

       Priešingai, dalis judaistų, kurie susikompromitavę tuo, kad deklaravo esą ne semitai ir nekilę iš Palestinos, žydams nepriskiriami (chazarai 7 – 12 a., karaimai,  ir Novgorodo „žyduojančių erezija“ 16 amžiuje, arabai Arabijos pusiasalyje, kurių įtakoje Muchamedas rašė Koraną, mongolų totorių kariai iki islamo priėmimo maždaug Vytenio – Gedimino laikais, kai ten vyraujančios religijos buvo krikščionybė – nestorizmas ir judaizmas).

       Kone visa Europa pagal N.Davies „Europos istoriją“, o pagal M. Daimondo „Žydai, dievas ir istorija“ (skaičiau, tiesiog istoriografinės orgijos) visas pasaulis – žydų kultūros arealas.

       Net JAV po nepriklausomybės judaizmą norėta padaryti valstybine religija, o žymiausi pasaulio žmonės, praėję feiskontrolą, iki šiol skelbiami žydais. Be abejo, pagrinde mirę, kad negalėtų atsikirsti.

       Žydais skelbiamos ir ištisos tautos, nebūtinai semitų. Paskutinė įšventintų – viena Maltos genčių, egzotiškiausias variantas – vienai „12 Izraelio kilčių“ 19 amžiuje norėta priskirt atrastus majų miestus. Dėl negrų judaistų vėlgi problemos.

       Kalbėdamas apie tikrą „žydų tautos“ istoriją, nepaminėjau žymiausių jų istorijos faktų. Trumpai – žydai kilę iš vieno protėvio, kai kitos tautos iš Babelio bokšto statytojų, poros km gylio jūra prasiskiria, Saulė, besisukanti apie žemę, sustabdoma, pagaminamas 4 lėktuvnešių dydžio laivas, Araratas aukščiausias kalnas, didžiausia problema Izraelio istorikams atitaikyt penkiaknygės faktus tose vietose esantiems šaltiniams ar kitų valstybių istoriniams faktams (dėl to visos „Izraelio“ istorijos datos remiasi tradicija), kažkaip iki JAV sionistinio vnt. sukūrimo Palestinoje 1949 m. žydai nekalbėjo hebrajiškai, o hebrajų kalba niekas nekalbėjo Palestinoje, beveik visos „žydiškos kalbos“ ne semitinės.

       Na, be abejo, žydų valstybingumas dvigubas: fizinis – tai Izraelis, jau atkurtas, dvasinis – Jidišlandas (astralinė transcedentinė neva egzistavusios Judėjos transformacija).

       Jidišlando žemėlapiai parduodami Lietuvos knygynuose, tai kažkur pristačiau. Kažkaip įtartinai Jidišlando atkūrimo tema aktualizuojama gresiant konfliktui su Iranu. 26 000 kv.km mainyt į 40 000 kv.km, esant reikalui, visai priimtinas variantas. Tuo labiau, pagrįstas kultūriškai, istoriškai, religiškai, dvasiškai ir kt. Jidišlandą pagal žydų tautos supratimus reikia atkurti, nes yra moralinė teisė. Kaip ir kaananiečiai, lietuviai yra nusidėję su „holokaustu“. Priedo, Lietuva pagal ES ir jevrofilinius supratimus (tai tokia judaizmo atšaka) – niekieno teritorija, į kurią atradėjas gali įsmeigti savo vėliavą.

       O dabar pateiksiu man priimtinesnę „žydų tautos“ istoriją. Chazarų kaganatas savo dydžiu ir gyventojų skaičiumi nelenkė nebent Kinijos, Bizantijos, Frankų, Indijos ir Persijos. Ir niekur istorijoje nėra faktų apie masinį chazarų išskerdimą. Priešingai, mongolų – totorių  imperijos kūrėjai gana tolerantiškai, net po islamo priėmimo, žiūrėjo į įvairias tautas, kalbas, religijas. Pagal S.Kara Murzą Batyjaus kariuomenėje daugumą kareivių buvo krikščionys nestoriečiai.

       Chazarai, sudarę didelę, jei ne didžiausią mongolų kariuomenės dalį (joje mongolų buvo mažuma), buvo judaistai bent iki 14 a. Religinė chazarų kalba, nenaudojama paprastų žmonių, atlikusi panašią funkciją, kaip Kirilo – Metodijaus sukurtas pravoslavų esperantas (kuriam artimiausia senovės bulgarų kalba) Lietuvos Imperijoje ir anksčiau Lietuvos miestuose - valstybėse (pvz. Kijeve), buvo hebrajų kalba.

       Hebrajų kalba – mirusios tautos kalba, artimiausia arabų kalbai, vartota šiandieniniame Irake už Eufrato į Rytus. Galbūt todėl, kad Irake, tarp arabų, atsirado judaizmas. Pvz. Machometo laikais, kuriant Koraną, judaizmas buvo labai paplitęs visame Arabijos pusiasalyje tarp arabų.

       Kokiu būdu žydai įgijo judaizmo monopolį? A.G. Zubovas (toks žymus Maskvos religijotyrininkas) paminėjo, kad Izraelyje ir dabar problema – ar judaistas nežydas yra žydas ir ar žydas yra žydas katalikas.

       Šalia tokių „problemų“ dauguma izrealiečių vakarietiškai nereligingi. O čia dar kone visi Rusijos žydai pravoslavai, o Vokietijos – katalikai. O JAV madinga tapti judaistais ir kabalistais. Na komunizmas – tai taip pat specifinis judaizmo nukrypimas. O didžiausia žydiškumo parodija H.Geringas – iš senos rabinų giminės nacis nr.2 ir arijų standartas (vok. DIN), kurio palikuonys – žydai Izraelio piliečiai.

       Visoje Vakarų Europoje, kaip ir dabar, atsikėlėliai iš Azijos stengdavosi integruotis kalbiškai, religiškai ir materialiai, pasilikdami savo dvasines vertybes ir supratimus.

       Lietuvoje „žydų tautos“ protėviai pasirodė ir su mongolų žydais, ir tiesiog lietuviams prisijungus 15 amžiuje tiurkų judaistų gyvenamas sritis. Tolerancija judaizmui buvo tikrai didelė – iš karaimų suformuotas net Trakų „leibštandartas“, o chazarams perduota kone visa valstybės prekyba ir finansai. Juk tik šaknis praradę užsieniečiai gali būti lojalūs totalias nesąmones krečiančiai to meto (16 – 18 a.) Lietuvos valdžiai. Bet tai pasaulinė tradicija – Prancūzijos karalių ir popiežių saugojo šveicarai, Turkijos sultoną – Balkanų slavai janyčarai. Juk nepatikėsi svarbių valstybės funkcijų tautai, kuri staiga gali pagalvoti: o kam gi jiems ta tokia „valdžia“ reikalinga?

       Va klajokliai ir pagalvojo: o kam jiems šita Lietuva? Ir išvis ar Gaonas Vilenskis susimąstė, kad jis gyvena Lietuvos sostinėje, Gedimino įkurtame mieste, lietuvių etninėse žemėse, turinčiose seniausią pasauly kalbą, į kurią panašia kalbėjo Jeruzalės statytojai? Ir ėmė kurti sau judaistai savo valstybę, laikydami esančią, ir gana pagrįstai, supuvusiomis trąšomis savo kuriamam Jidišlandui. Be abejo, ieškodami sąjungininkų (prasigėrę ir prasiskolinę šliachtos), užsienio okupantai (TSRS). Tik štai toks Jidišlando kūrimo procesas, dėl kurio „mes“ turime atgailauti, nutrauktas Lietuvos patriotų 1941 m.

      Baltai ir lietuviai gyveno milžiniškoje teritorijoje, kurios beveik neliko. Ir, kaip žiurkei įvarytai į kampą, 20 amžiuje net 3 kartus lietuviams užteko drąsos pasilaikyti nors šį mažą kamputį prie Baltijos sau. O tą drąsą iššaukė tik autokratija – idėjos valdžia. Autokratiją sunaikinti galima propaganda, mesianizmu, destrukcinėmis ir svetimomis idėjomis, ji buvo beveik sunaikinta su krikščionybės priėmimu, po Liublino Unijos, labai rusiškai negrabiai naikinta TSRS ir Rusijos Imperijoje, dabar naikinama jevrofilijos. O judaistinė propaganda – tai taip pat viena jevrofilijos mantrų.

       Ar sionistinė propaganda antilietuviška? Tas, kuri supranta, kad žydai turi teisų į Palestiną, bent teoriškai gali suprasti, kad jie turi teisių ir į Lietuvą. Pagal gebelsišką propagandos pastovaus kartojimo fenomeną – tai tik laiko klausimas. Tai atsiras pasąmonėje. Jų „argumentų“ pilna, pagal tai, kad jie rašomi lietuviškai, rodo, kad jie skiriami lietuviams. Argumentai eksportui – propaganda. Propaganda – tai agresija.

       Žydų pretenzijos ir troškimai rašomi žydų istorijoje, religijoje (- ose), knygose žydų kalba (- omis, kaip kad rusų ir vokiečių), ir net lietuviškai. Įdedami žemėlapiai su „žydiškais vietovardžiais“ ir vyraujančiais procentais.

       Negalima propagandoje priimt dalies, neva teisybės, ir atmest šiaip alegorijas, metaforas, tradicinius atleistinus teiginius. Propagandą reikia nubraukti ir atmesti absoliučiai visą ir jai priešpastatyti diametraliai priešingą savo propagandą. Nes informacijos vektoriai sumuojasi, ir kampas tarp vektorių turi svarbią reikšmę. Ką rašo žydai, reikia neigti absoliučiai viską, įskaitant pačius žydus. Kompromisas tarp gėrio ir blogio – blogio pergalė net informacijoje.

       Kodėl aš laikau savo užimamas pozicijas gėrio pozicijomis, o Izraelio ir žydų pozicijas – blogio pozicijomis? Galbūt teisūs jie, o ne aš?

       Pagal semitinę pasaulėžiūrą taip, teisus turintis daugiau galių, argumentų, įtakos, stogo, lėšų ir kt. Nes judaizmo esmė, kaip ir jo nukrypimų – dievo tauta, vykdanti dievo įstatymą, t.y. teismo funkciją.

       O arijų pasaulėžiūroje teismo nėra – yra gėrio kova prieš blogį.

       Pas budistus būtų gėrio ir blogio sąlyginumas, dviejų priešingų pradų simbiozė, pas ką nors dar kitaip, dar kitur yra endokanibalizmas (mirusių giminaičių valgymas) ar preparuotų žmonių galvų nešiojimas ant diržo. Bet toliau jau religinė tematika.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 09 Gru 2011 14:41 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27132
Miestas: Ignalina
Katastrofijus rašė:
     Na čia mano atsakymą M.Kundrotui priskyrė Puritonui. Na tiek to, forumo viršininkas yra forumo viršininkas.


    Na va, netyčia "išdaviau didelę paslaptį" :img01: , kad Marius Kundrotas http://lt.wikipedia.org/wiki/Marius_Kundrotas ir yra Puritonas. :smile32:

     Tiesa, pats Marius to niekada ir neslėpė. :img06:

     P.S. Beje, kad kartais nekiltų dar kokių nors nesusipratimų, primenu, kad aš irgi esu ne tik šio forumo tvarkdarys Žygeivis, bet "oficialiuose popieriuose" taip pat esu ir Kęstutis Čeponis http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?t=2887. :smile32: :smile66:

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 10 Gru 2011 12:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
      Malonu, aš irgi Kęstas. Na taip, susigėdau, iš didelio rašto išėjau iš krašto. Pagalvojau, kad būti antisemitu tiesiog žema. Todėl pabandysiu pasitaisyti ir pažiūrėti į galimybę pasidalinti Lietuva su viso pasaulio tautomis tolerantiškiau.

       Taigi bandau kurti Jidišlando himną, tiesa, lietuviškai, o ne žydų kalba. Nes neturiu klaviatūros su kirilica. Prisipažinsiu, kad esu plagiatorius, todėl naudojau pora man žinomų himnų, kaip pavyzdžius.

       Jidišlando himnas

Po daug praradimų ir vargo atgavome savąją šalį –
Erec Jidišlandą litwakų, šlovingo Izraelio dalį.
Tai šimto net metų svajonė, kurią užgesint gojai bandę,
Mums Dievo paskirtoje žemėj, Litoje – Erec Jidišlande.

Čia Šiaurės Jeruzalė, Swentzen, Gaono ir Donskio gimtinė.
Erec Jidišlandas litwakams nuo tvano vis buvo Tėvynė.
Ir tūkstantmetinę kultūrą, kurią sunaikint žmudai bandę,
Statysime, vedami Torų, savąjam Erec Jidišlande.

Semitinės šaknys šioj žemėj, hebrajiška  jidiš čia kurta.
Atgausim kardu, kas atimta – Jeruzalę Šiaurės ir turtą.
Ir marš marš į šalį mums duotą, kur baltai mus pūdyti bandę,
Atkūrę, kaip kad Izraelį, gyvensim Erec Jidišlande.


       Dabar dėl Jidišlando simbolikos.

       Na be abejo, raudona Rotšildo žvaigždė baltame skyde – šį seniausią su žydų atsiradimu susijusį simbolį, sukurtą Rotšildų herbui Vokietijoje,  norėta padaryti Izraelio herbu. Bet nukonkuravo menora (kuria mano vienoje kurtoje epopėjoje paskerstas Kubilius). Todėl Rotšildo žvaigždė, kuria papuoštas Gedimino prospektas, naudojama Izraelio kariuomenėje.

       Idėja „atkurti“  „žydų valstybę“ Palestinoje vadinama sionizmu.

       Dabar, galvoju, „atkurti“ Jidišlandą idėją galbūt galima vadinti gaonizmu, pagal įtakingiausią čia gyvenusį satanistų šamaną. O kadangi „gao“ skamba, kaip „bao“ (toks smauglys), tai šį skiemenį pakeisti į „gaw“, ir turėsim „gawnizmą“ – ir skambiau, ir labiau siejasi su „litwakai“.
Dabar ką, sušaukus pirmą gawnistų suvažiavimą, reiktų padalinti jo delegatams?

       Analogiškai pirmam sionistų suvažiavimui Jidišlando žemėlapį iš knygos:

Sud. L. Lempertienė, J. Šiaučiūnaitė-Verbickienė
Žydai Lietuvoje

Kaina: 56,00 Lt
Leidėjas: R. Paknio leidykla
Išleidimo metai: 2009
Formatas: 18x25, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 310

       Beje, jį Puritonas galėjo atskanuot ir įmest šalia savo pateikiamų neabejotinai tikrų Palestinos žemėlapių. Juk jei tikėt, tai viskuo.

       Pirmo gawnistų suvažiavimo dalyviams galėtų padalint ir kokį nors iškastinį archifaktą, siekiantį laikus, kai čia dar nebūta lietuvių (priminsiu, ankstyviausi duomenys apie lietuvių tautos atsiradimą iš 13 amžiaus, vėliausi siekia 19 amžių. Mažvydo „Katekizmas“ ir lietuviški vietovardžiai laikomi plagiatais, o pirmasis užrašytas neva lietuvio pasakytas žodis „ba“, paminėtas ir kažkur šiame forume, semitiškai, pagal A.G.Zubovą, reiškia „dvasią“ ).

       Taigi labai tiktų Eišiškėse kape rasto 12 amžiuje palaidoto žydkapio (pagal knygą Dovid Katz. Lithuanian Jewish Culture - "Lietuvos kultūra - žydiška", Dovidas Katzas litvakų kultūros pradžią skaičiuoja nuo Eišiškėse rasto antkapio, datuojamo 1171 metais. Autorius remiasi istorinėmis datomis ir įvykiais, norėdamas atkurti kultūros, religijos požymius, įvairiapusį ir įvairiaspalvį žydų bendruomenės identitetą (jo nešališkas kalbėjimo tonas...) kokios nors metalinės detalės kopija (strėlės antgalio, kirvuko, metalinio darbo įrankio).

      Tikiuosi, dabar manęs niekas antisemitu nelaikys. Ateity pabandysiu ką sukurti, kad manęs nelaikytu antišūdlenkistu. :smile38:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007