Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 07 Geg 2024 20:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008 13:40 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27134
Miestas: Ignalina
Už vieningą lietuvišką Valstybę!

LIETUVIŲ TAUTINIO CENTRO
ĮSIPAREIGOJIMAI


       Svarbiausias tikslas – lietuvybės – Lietuvių Tautos, kalbos, tarmių, kultūros, gamtos, paveldo, šeimos ir doros išsaugojimas ir puoselėjimas Lietuvos Valstybėje, lietuvių  etninėse žemėse ir išeivijoje.

1. Lietuvių grąžinimas į Lietuvą ir imigracijos sustabdymas.

     Įstatymais apriboti imigraciją (tame tarpe darbo). Suteikti mokesčių lengvatas darbdaviams, įdarbinantiems sugrįžtančius lietuvius. Įvesti ekspertų siūlomą papildomą mokestį darbdaviams už kiekvieną įdarbintą imigrantą. Nustatyti darbdavio teisinę atsakomybę už imigranto išvykimą iš Lietuvos teritorijos po darbo sutarties pabaigos.

2. Lietuvos Valstybės išsaugojimas.


     Įtvirtinti Lietuvos Valstybės Konstitucijos ir įstatymų viršenybę. Atmesti bet kokius viršvalstybinės konstitucijos variantus ar kitokį diktatą iš bet kurios užsienio šalies, viršvalstybinės institucijos, tarptautinės organizacijos pusės. Pripažinti negaliojančiu sprendimą dėl Lisabonos sutarties ratifikavimo. Bet koks Konstitucijos keitimas bei ES sutarčių pasirašymas, mažinantis Lietuvos Valstybės suverenias galias, galimas tik skelbiant privalomą referendumą.

3. Lietuvių tautybės išsaugojimas, ryšio su protėviais įteisinimas.

      Panaikinti 2008 m. vasario mėn. pateiktas antitautiškas įstatymo pataisas, kuriomis tautybė paversta vien pasirenkamu dalyku, šitaip sunaikinant atsakomybę prieš savo prigimtinę tautybę. Įstatymais įtvirtinti tautybės pasirinkimą tiktai pagal kilmę.

4. Išsaugoti litą, atsisakyti euro įvedimo.


      Paskelbti neterminuotą moratoriumą euro įvedimui. Klausimą spręsti referendumu dėl lito išsaugojimo (formuluote: „Ar pritariate Lietuvos nacionalinės valiutos lito panaikinimui?“).

5. Atsisakyti baudžiamojo persekiojimo ir laisvės atėmimo už tautines-patriotines pažiūras ar veiklą.

     Atmesti visas pataisas Baudžiamajam kodeksui dėl „tautinės nesantaikos kurstymo, lapelių laikymo, platinimo ir t.t.“, dėl „nesantaiką propaguojančių ar antikonstitucinių organizacijų kūrimo, dalyvavimo jose“ ir kt., tol kol jas siūloma taikyti už tautinę-patriotinę veiklą. Dėl tos pačios priežasties panaikinti laisvės atėmimo bausmę iš BK 170 str. „Dėl tautinės nesantaikos kurstymo” arba panaikinti patį straipsnį, paliekant tik administracinę atsakomybę.

6. De facto pakeisti valstybės tvarką iš biurokratinės į demokratinę.

    Panaikinti nebūtinus apribojimus, baudas, mokesčius, draudimus. Atvirumas tokiems valstybės tvarką iš esmės keičiantiems pasiūlymams visose srityse. Pvz.: 1) panaikinti PVM mokslo projektams. 2) nuimti mokesčius naujoms mikro ir mažoms įmonėms ir biurokratinius suvaržymus (išskyrus registraciją) bent jau pirmų 5 metų laikotarpiui (t.y. ne mažiau paramos gyventojų verslo iniciatyvoms nei Airijoje). 3) iš esmės pakeisti viešųjų pirkimų įstatymą kaip biurokratinį ir korupcinį.

7. Pripažinti Senovės Baltų pasaulėžiūros ir tikėjimo dvasinę, istorinę, kultūrinę vertę, religinėms bendrijoms suteikti lygias teises.


     Senovės Baltų tikėjimo bendruomenėms suteikti teisę išsaugoti bei puoselėti savo šventvietes ir aplinką apie jas (atskiru ministro įsakymu, be kišimosi į religinių bendruomenių įstatymą). Sudaryti lygias galimybes tikintiesiems išlaikyti savo religines ar tikėjimo bendrijas, išpažinti tikėjimą ir gauti valstybės paramą.

8. Gamtos išsaugojimą iškelti aukščiau ekonomikos.


      Medžių kirtimas ribojamas, ypač nac. parkuose, draustiniuose, miestuose, gyvenvietėse. Plyni miško kirtimai griežtai apriboti (galimi tik su viešai skelbiamu ministro leidimu), apvalios, tame tarpe ir celiuliozės gamybai skirtos medienos „eksportas“ iš Lietuvos teritorijos uždraustas. Žmogaus kišimasis ir veikla, pažeidžianti ekosistemas gamtos draustiniuose privalo būti uždrausti įstatymais. Medžioklė griežtai ribojama.

      Remiamos visuomenės iniciatyvos, prisidedančios prie gamtos atkūrimo ir ekosistemų išsaugojimo. Viešojo intereso gynimas (nepriklausomai, kas kreipiasi į teismą) įteisinamas kaip skatintina pilietiškumo forma. Įstatymu įtvirtinti, kad konflikto atveju pripažįstamas teisumas tai pusei, kuri gina gamtą. Leidimai privačių asmenų grupėms, atstovaujančioms viešąjį interesą, atlikti inspekcijas bet kurių įtartinų įmonių teritorijoje, baudos ir kita teisinė atsakomybė gamtą teršiančioms įmonėms (kraštutiniu atveju, jas uždarant arba nacionalizuojant). Vyriausybei nepavaldi institucija su „greito reagavimo“ tarnyba į bet kokį signalą dėl gamtos niokojimo.

9. Parama gimstamumui lietuvių šeimose skatinti.

      Remiant šeimas su mažamečiais vaikais labiau akcentuoti ne išmokas, o mokestines lengvatas. Įstatymu nustatyti proporcingą komunalinių ir kitų mokesčių mažinimą šeimoms, auginančioms vaikus (-ą) iki 16 metų amžiaus.

10. Visuotinis karinis paruošimas, teritorinio gynybos principo grąžinimas.

      Kariniai apmokymai atitarnavusiems 1-o parengties stovio kareiviams ir savanoriams (tokių yra dauguma) privalo vykti kasmet. Savanorių pajėgos ir kiti daliniai turi būti ruošiami ne karui miškuose, o teritorinei gynybai miestuose, atskiriems padaliniams – pastoviose vietose, realioje dabartinėje aplinkoje.

11. „Lietuvio pažymėjimas“.

     Lietuviams, turintiems ir nenorintiems atsisakyti kitos valstybės pilietybės, ryšių su Lietuva išsaugojimui ir palaikymui suteikti oficialų „Lietuvio pažymėjimą“: lietuvių kilmės asmenys, turintys kitą pilietybę, turi teisę gauti „Lietuvio pažymėjimą“, su kuriuo gali laisvai įvažiuoti į Lietuvą, čia gyventi, mokytis, dirbti, balsuoti vietos savivaldos rinkimuose, būti išrinktais į vietos savivaldos tarybas. „Lietuvio pažymėjimas“ sugrįžusiems nuolatiniam gyvenimui į Lietuvą, suteikia galimybę atstatyti Lietuvos pilietybę be jokių apribojimų.

     Kitose svarbiose srityse (mokslo reforma, pilietybės įstatymas, totalinės kontrolės - gyventojų pokalbių klausymo, jų veiklos sekimo - panaikinimas ir kita) yra privalu palaikyti tą pusę, kuri geriau užtikrina Lietuvių Tautos, Lietuvos Valstybės ir Lietuvos gamtos bei tradicijų išsaugojimą. „Ekonomika“, „gerovė“ ir kitos „pirklio mentaliteto“ sąvokos turi būti antraeilės.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008 13:41 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27134
Miestas: Ignalina
Šaltinis - Komentarai DELFI
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... &com=1&s=1

Žygeivis, Pasiskaitykit LR Konstituciją:, 2008 08 26 12:42

LIETUVIŲ TAUTA

– prieš daugelį amžių sukūrusi Lietuvos Valstybę,
– šimtmečiais atkakliai gynusi savo laisvę ir nepriklausomybę,
– išsaugojusi savo dvasią, gimtąją kalbą, raštą ir papročius,
– įkūnydama prigimtinę žmogaus ir Tautos teisę laisvai gyventi ir kurti savo tėvų ir protėvių žemėje - nepriklausomoje Lietuvos Valstybėje,

skelbia:

- Lietuvos Valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.
------------------------------- --------------------

    Visokiems kosmopolitams - liberastams - tolerastams ir p.e.d.erastams laikas įsidėmėti - Lietuvos Valstybėje valdžia priklauso Valstybę sukūrusiai Tautai - ir Konstitucijoje labai aiškiai pasakyta, kokia tai Tauta - Lietuvių Tauta.

**************************************************************

Šaltinis - Nacionalistai telkiasi į visuomeninę organizaciją
http://diskusijos.patriotai.lt/viewtopi ... a&start=40

Autorius - Salvis

    Atskirkime skirtingus dalykus. Vienas yra įstatymais užtikrinti, kad Lietuva yra lietuviška, lietuvių tautos sukurta valstybė, tarnaujanti mūsų tautos interesams, ir įstatymų spragų, leidžiančių persekioti nacionalistiškai mąstančius žmones, panaikinimas. Visai kitas yra ginti interneto blevyzgotojų teises. Mums turi rūpėti visos tautos interesas, o ne siaurų grupių ambicijų tenkinimas. Būtent į pastarąjį ir panėši kai kurie pertempimai, susiję su šiuo LTC reikalavimų punktu.

    Manau, kad įstatymuose turėtų būti įtvirtinta strategija, pagal kurią vietiniai gyventojai negalėtų būti šokdinami pagal mažumų užgaidas ir būti baudžiami už tuos pačius nusikaltimus smarkiau, nei mažumos ar imigrantai ("neapykantos įstatymų" panaikinimas), kad įstatymais būtų sustabdyta tolerancijos isterija, ieškanti priekabių netgi neutraliuose ar pakankamai civilizuotuose pasisakymuose. Kad iš teisės aktų būtų išmestos tokios abstrakčios ideologizuotos sąvokos kaip "ksenofobija" ar "homofobija". Visa tai pozityvūs tikslai.

    Tačiau išvis naikinti 170 straipsnį, manau, būtų kvailas išsišokimas. Kodėl aiškinama, kad jis nukreiptas iš esmės prieš nacionalistus? Tokios kalbos - koziris oponentų propagandai. Jis tiek pat nukreiptas prieš nacionalistus, kiek ir prieš radikalias feministes ("Tas, kas viešais pareiškimais žodžiu, raštu ar panaudodamas visuomenės informavimo priemonę tyčiojosi, niekino, skatino neapykantą ar kurstė diskriminuoti žmonių grupę ar jai priklausantį asmenį dėl lyties..."), komunistus ar kairiuosius radikalus ("Tas, kas viešai kurstė smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl ... kilmės, socialinės padėties...")...

    Antras 170 straipsnio punktas yra praktiškai nepriekaištingas. Kas nori jį panaikinti, automatiškai apšaukiamas norinčiu smurtauti ir naikinti - tikslas visuomenės akyse negatyvus ir todėl nesulaukiantis jokio pritarimo.

    Vietoj to, verčiau rinkti faktus, kur ir kaip įstatymai yra netinkamai, nelogiškai šioje srityje panaudojami (tiek Lietuvoje, tiek ir kitur ES, turint omenyje, kad tai gali greitai būti introdukuota ir pas mus), tuos faktus skelbti ir siekti teisiškai užkirsti kelią jau aukščiau minėtiems dalykams, tokiems, kaip nacionalistų persekiojimas už jų pažiūras.

     Ką gi, LTC su savo visiškai nepopulistine programa jau spėjo išgąsdint:

1. Anarchistus, kovojančius už pasaulį be sienų.
2. Eurofederalistus ir šiaip eurofilus, bijančius, kad Lietuvą išmes iš ES.
3. Antitautiškai nusiteikusius kosmopolitus.
4. Ekonominius globalistus.
5. Trokštančius, kad visi nacionalistai sėdėtų už grotų (žiūrėk kitus punktus).
6. Valstybėje parazituojančius biurokratus.
7. Katalikų fundamentalistus ir šiaip tikinčius, kad svarbiausias mūsų kultūros pamatas yra krikščionybė.
8. Godžius vartotojus.
9. Feminisčių ir homoseksualų politinį klaną, kovojantį prieš šeimą.
10. Pacifistus, tinginius ir bailius.

Autorius - Puritonas

http://diskusijos.patriotai.lt/viewtopi ... a&start=60

    Šiandien skambino "Kurier Wilenski", klausė apie šį "kontroversišką" mūsų reikalavimą :)

    Atsakiau savo žodžiais - jei yra smurtas, jis bet kuriuo atveju reiškia smurtą, nesvarbu - už ilgus plaukus, apgamą ant nosies ar už odos spalvą.

     Reikia šviesti žmones, jog smurtas iš principo nėra gerai, o ne išskirti tautinę, rasinę ar dar kitokią diskriminaciją, kai reikalas glūdi visai kur kitur.

     Užtai dabar kuriama Europoje jau beviltiškai susikompromitavusi teisinė platforma bet kokį konfliktą spręsti "mažumų" - nebūtinai tautinių - naudai, išnaudoti "diskriminacijos" kortą, siekiant susidoroti su politine, idėjine, visuomenine opozicija.

     Man regisi, Salvis šią problemą geriau už mane žino, ak jau ir straipsnių Patriotuose būta - kad ir "Multikultūralizmo inversijos".

Autorius - Slibinas


    Dėl to 170 straipsnio - diskusijos prasidėjo ne tik čia, bet jau ir su kandidatais į Seimą, įvairių partijų atstovais.

    Pirmas dalykas į kurį privalo atsakyt kiekvienas, kuris kritikuoja šio straipsnio išbraukimą iš BK - kodėl šis straipsnis apskritai ne taip senai atsirado BK-e ir kodėl jo nebuvo nei LSSR, nei berods virš 10 metų atkūrus Nepriklausomybę? Buvo tik administracinė atsakomybė, to pilnai pakako ir nebuvo problemų.

    Kas pasikeitė ir kodėl staiga atsirado poreikis kažką sodint į kalėjimą už visiškai neaiškią MISTIKĄ (kas yra "kurstyti diskriminuoti" aš nesuprantu - lengvai galėčiau pritaikyti bet kam ir už bet ką)?

    5 punktas yra suformuluotas labai aiškiai - tol kol tai siūloma taikyti už tautinę-patriotinę veiklą.

    Nemanau, kad LTC čia darys kokias nors nuolaidas. Iš principo 5-am punktui pritaria vis daugiau politikų, tik norėtų jį kitaip suformuluot.

    Girdėjau, kad neužilgo LTC turėtų gaut kai kurių realių kandidatų į Seimą siūlomas savo 5-o punkto versijas. Tada bus matyt.

     Faktas, kad 170 straipsnis dabar naudojamas partriotinių jėgų persekiojimui ir bauginimui. Pavyzdžiui, po kovo 11 eisenos kol kas nubausta apie 10 žmonių, kurie prisipažino kalti tik dėl psichologinio ir kt spaudimo, be teismo. Ir padarė klaidą - už bet kokį kitą panašų nusižengimą jiem automatiškai gresia rimtesnė, laisvės atėmimo bausmė.

     Tuo tarpu pora ar trejetas tų, kurie neprisipažįsta ir kovos iki galo, dar nėra gavę jokių šaukimų į teismą, bylose nieko nevyksta, viskas tylu ramu. Todėl, kad pati teisėsauga ir valdžia jau bijo to teismo proceso, kuris bus visiškas cirkas ir įrodyt tų nesąmonių apie "kurstymą" objektyviai praktiškai neįmanoma.

    Faktas, kad niekas nėra apsaugotas nuo persekiojimo už neapibrėžtą "tautinės nesantaikos kurstymą" ir todėl šiuo straipsniu dabar visokie atplaišos mosuoja tarsi vėliava, norėdami įgasdint tautą, nuslopint laisvą žodį.

     Kad ir tas ciniškai visam LTC, gerbiamam Ozolui ir visam rugpjūčio 23 mitingui kaltinimus metęs sencacijų ieškantis žurnalistas. Todėl šitas dalykas turi baigtis - LTC vienaip ar kitaip užtikrins, kad ne tik nebūtų priimami nauji "hate crime low" ar kaip jie ten vadinasi, bet ir tas kol kas vienintelis 170 straipsnis būtų panaikintas kaip įrankis persekioti už tautines pažiūras.

     Reikia nebūt trumparegiais ir užkirst piktnaudžiavimą šiuo straipsniu jau dabar, nes manau suprantat kaip jį lietuvybę naikinančios jėgos numato taikyt ateity.

      Kaip tai galima padaryt, tegul siūlo patys politikai, čia sveikintina. Man, pavyzdžiui, asmeniškai yra vienodai kaip ten ir kas tą dalyką suformuluos ar kaip apibrėž ir išskirs "tautines-patriotines" pažiūras, bet tai turi būt padaryta, ir teisingai.

      Už kurstymą pakeist Lietuvos etninę sudėtį ir padaryt Lietuvą nelietuvišką gali būt baudžiama, bet už "kurstymą" išlaikyt lietuvišką Lietuvą, status quo ir mūsų šimtametes tradicijas ar už "Lietuva lietuviams" skirt laisvės atėmimą valdžios ir kitataučių tardytojų ar teisėjų nuožiūra - NE!

      Jei kam kas neaišku - atsiverskit Lietuvos Konstituciją ir paskaitykit jos pradžią, kas sukūrė šią Lietuvos valstybę ir kodėl...

      Dar vienas dalykas - LTC sukurta ne tam, kad laikytis kažkokių dogmų ar nepajudinamų punktų "griežto teksto". Tekstas bus keičiamas, punktai papildomi ar įtraukiami nauji. Bet tai turi būt daroma logiškai ir išlaikant principą, kad kiekvieno punkto esmė būtų įvykdyta.

      Tam turi vykt atvira diskusija tiek tarp politikų ar žinomų veikėjų, tiek visuomenėje. Iki šiol šios problemos ne tik kad nebuvo sprendžiamos - jos buvo išvis nutylimos. Dabar diskusijos prasideda. PAGALIAU :D .

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008 14:21 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27134
Miestas: Ignalina
tikras lietuvis rašė:
   Žingsnis į priekį. Gerai !  :img06:

     Tik abejočiau aštriais teiginiais - dėl Lisabonos sutarties, dėl gamtosaugos iškėlimo virš ekonomikos (kas gali būti neįmanoma). Gali būti, kad reikėtų į tuos klausimus atkreipti ypatingą dėmesį, tačiau sprendimus reikėtų priimti labai atsargiai ir po labai detalaus bei rimto svarstymo, o ne iš karto atmesti, kas gali būti didelė klaida. SOLIDUMAS YRA SĖKMĖS LAIDAS. Sėkmės. :img06:


   1. Dėl gamtosaugos ir ekonomikos santykių ir  labai rimtos ekspertizės priimant kardinalius sprendimus - pritariu (pavyzdys - savo laiku skambėję šūkiai uždaryti AE).

   2. Dėl Lisabonos sutarties - čia jau jokių išlygų negali būti - tai besąlygiškai kenksminga ir Lietuvių Tautai, ir Lietuvos Valstybei - juk tai labai akivaizdus siekis paversti ES dar labiau centralizuotu konglomeratu (siekiama paversti ES iš Tautinių Valstybių ekonominės sąjungos į faktiškai vos ne unitarinę politinę federaciją), kuriame mažosios valstybės apskritai praras bet kokią galimybę apginti savo gyvybinius interesus, o turės paklusti stambiųjų valstybių valiai - juk pagal tą sutartį viską iš esmės spręs elementarus gyventojų skaičius valstybėse.

Plačiau:

7 priežastys, kodėl Lietuvai nereikia Lisabonos sutarties
http://www.patriotai.lt/?q=node/270

1. Būtų sukurti piliečių nerenkamų Europos Prezidento ir Užsienio reikalų ministro institutai

    Naujieji Europos Prezidentas ir Užsienio reikalų ministras būtų renkami Europos Taryboje kvalifikuota balsų dauguma. Nors dar nėra tiksliai nustatytos šių pareigybių galios, bet pagal Lisabonos sutartį jie vykdytų juos rinkusios Tarybos valią. Jau buvo diskutuojama apie prezidento rūmus ir asmeninį lėktuvą.

2. Lietuvos balsų dvigubai sumažėtų, o Vokietijos dvigubai padaugėtų

    Lisabonos sutartis apibrėžia naują balsavimo sistemą Europos Taryboje, paremtą balsuojančios šalies gyventojų skaičiumi. Tai reiškia, kad įsigaliojus Lisabonos sutarčiai Lietuvos balsų dalis būtų sumažinta nuo dabartinių 2% iki maždaug 0,8%, tuo tarpu Vokietijos balsų dalis išaugtų nuo 8% iki 17%.

3. Lietuva nebeturėtų savo ES komisaro po penkerius metus iš eilės

    Lisabonos sutartis sumažintų komisarų skaičių iki 2/3 ES šalių skaičiaus. Tai reikštų, kad pagal rotacijos principą per kiekvienus 15 metų Lietuvai Europos Komisijoje būtų visiškai neatstovaujama 5 metus. Europos Komisija turi įstatymų inicijavimo monopoliją ES. Be abejo, tai atsilieptų Lietuvos interesams, juolab kad didelių valstybių, tokių kaip Vokietija, balsų dalis pagal Lisabonos sutartį išaugtų dvigubai.

4. Atvertų duris ES įsikišimui į Lietuvos mokesčių ir finansų politiką

    Lisabonos sutarties 113 straipsnis priskiria Europos Tarybai naują pareigą vengti „konkurencijos iškraipymų“ netiesioginių mokesčių srityje. Prancūzijos vyriausybės siekis turėti bendrą ES konsoliduotų mokesčių bazę kartu su Lietuvos balsų skaičiaus sumažėjimu Europos Taryboje ir pastovaus komisaro praradimu reikštų, kad Lietuva neturėtų galimybės pritraukti daugiau investicijų ES viduje, kaip tą savo laiku buvo padariusi Airija. Iškiltų pavojus niekada nepasiekti senųjų ES narių pragyvenimo lygio ir tuo būdu dar daugiau lietuvių emigruotų.

5. Briuselis įgautų galią tvarkyti daugiau kaip 60 Lietuvos gyvenimo sričių

    Lisabonos sutartis numato veto teisės pakeitimą kvalifikuota balsų dauguma daugiau negu 60 gyvenimo sričių. Tarp jų imigracijai, kultūrai, transportui, sportui, Europos Prezidento ir Užsienio reikalų ministro rinkimams.

6. Briuselis turėtų išskirtinę kompetenciją kontroliuoti tarptautinę prekybą ir tiesiogines užsienio investicijas

    Tai reiškia, kad Lietuvai nebepavyktų pasinaudoti Airijos žaibiško ekonominio augimo patirtimi pritraukiant užsienio investicijas ir tuo būdu kuriant naujas darbo vietas. Lietuvos Vyriausybė pirma turėtų gauti Briuselio leidimą.

7. Lisabonos sutarties sąlygos gali būti pakeistos be kito referendumo

    Lisabonos sutarties 48 straipsnis leistų tolimesnius Lisabonos sutarties pakeitimus atlikti neatsiklausiant Europos Sąjungos piliečių referendume. Dar daugiau – šio straipsnio 5 punkte skelbiama: „Jei praėjus dvejiems metams po Sutarties, iš dalies keičiančios Sutartis, pasirašymo, keturi penktadaliai valstybių narių yra ją ratifikavę, o viena ar daugiau valstybių narių yra susidūrusios su sunkumais ją ratifikuojant, šis klausimas perduodamas svarstyti Europos Tarybai“. Prisiminkime – Taryboje Lietuva teturėtų vos 0,8% balsų.

    Primink savo Airijoje gyvenančiam draugui ar giminaičiui, kad priešintųsi Lisabonos sutarčiai!

Pagal libertas.org

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007